A Codemasters büszkén jelentette be, hogy megjelenése után alig egy hét alatt több, mint fél millió példány kelt a Colin McRae: DIRT-ből - végre megérdemelten!
A Codemasters büszkén jelentette be, hogy megjelenése után alig egy hét alatt több, mint fél millió példány kelt a Colin McRae: DIRT-ből - végre megérdemelten!
![](/media/PC/colinmcraerally07/files/dcikk1.jpg)
![](/media/PC/colinmcraerally07/files/dcikk1.jpg)
További remek hír a kiadó számára, hogy az Xbox 360-as demót körülbelül ugyanennyien töltötték le. A Colin McRae: DIRT egyébként nem csupán a vásárlók, hanem a szaksajtó körében is igen népszerű lett, ráadásként számos toplista vezetője is volt az elmúlt héten. A PC-re, PS3-ra és X360-ra megjelent játéktól sokat vártunk, úgy látszik nem hiába.
nekem eddig ez a legkelemesebb autós játék boxon és úgy elszakított a Forza2 unalmas single módozata mellől hogy felé se néztem a míg szénné nem játszottam:)
Ennyi!
Nem PC-n nyomom, hanem X360-on. Igaz, nem kormánnyal, hanem kontrollerrel.
De így sem tetszik.
Nagyon nem...!
Hogy,hogy kell?
Mit csináljak utána?
Mentsem-e?
Mi kell hozzá?
Előre is köszi szépen
A grafika (autók, környezet, törés) majdnem tökéletes. De kérdem én: amikor hátranézek egy földes úton, miért nem látok magam mögött reális port? Nekem ez hozzátartozna a valósághű grafikához.
És ha túlteszem magam az első vizuális élményen és elkezdek végre autózni, akkor egyből észreveszem és megkérdezem: hova lett az a legendás "kolinos" autóirányítás, csúsztatgatás, ami hatalmassá tette mondjuk a második részt? Mert nekem nem élmény az, hogy padlógázon, fékezés nélkül végigrohanok a pályákon. Merthogy próbáljátok csak ki, megy így is! És aki erre azt mondja, hogy "Jó kis rallye-játék", na az nem igazi gamer...
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.