Az IGN csapata felkereste nem csupán az Dead Space-remake fejlesztőit, de az eredeti játék tervezőit is, hogy többet is megtudhassunk arról, hogyan készült, majd alakult át Isaac Clarke jellegzetes páncélja. A ruha eredeti tervezője, Chi-Wai Lao elárulta, hogy a kezdeti terveken a páncél távolról sem hasonlított a végső dizájnra - Lao sokféle kísérletet tett, egy ponton még egy hatalmas kard is társult Isaac szerkójához, végül azonban a Neon Genesis Evangelion anime motívumaiból és az organikus, bordázott dizájnból állt össze a végső kinézet.
Ezt az ikonikus dizájnt természetesen az EA Motive brigádja is megtartotta. A remake-et készítő csapat célja az volt, hogy első pillantásra gyakorlatilag egyformának tűnjön a régi és az új páncél, közelebbről szemügyre véve azonban milliónyi apró részletet fedezhessünk fel. A ruhának valósághűnek, működőképesnek kell lennie és illeszkednie kell a világhoz és annak vizuális dizájnjához.
Elég ránézni Isaac vérben áztatott sisakjára ahhoz, hogy tudjuk: a Motive csapata elérte a célját. A Dead Space 2023. január 27-én jelenik meg PC-n, Xbox Series X/S-en vagy PlayStation 5-ön.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.