Az Arkane Studios tegnap tette elérhetővé a Redfall első javítását, a játék verziószáma immár v1.1. A patch nemcsak grafikai, de játékmenetet-, sőt az A.I.-t is érintő változásokat hoz magával, így egy kiforrottabb, teljesebb játék benyomását fogja kelteni. A teljes lista ezen az oldalon olvasható.
Azonban egy pont továbbra sem szerepel az új feature-ök listájában: 60 fps a Microsoft konzoljain. Bár lehet azon vitázni, hogy probléma-e, ha egy játék a konzolokon csak 30 fps-sel tud futni, a napokban részletesen is bemutatott Starfield is ilyen képfrissítéssel lesz elérhető majd Xbox Series X/S-en. Azonban ha egymás mellé tesszük a Redfall városkáját a Starfield galaxisával, óhatatlanul az az érzésünk támad, hogy körtét az almával hasonlítunk össze, és amíg az egyik esetében a világ kiterjedtsége és részletessége indokolja a korlátozást, addig a Redfall esetében inkább optimalizálatlanság a fő oka a 30 képkockás limitnek.
Függetlenül a negatív fogadtatástól és a játékosszám bezuhanásától az Arkane Austin nem csak ezt a terjedelmes javítást készítette el, hanem nyilatkozatuk szerint további patch-ek várhatóak, így nem kizárt, hogy előbb vagy utóbb elérhető lesz az 60 fps-es mód is. Ha a játék elkészítésekor nem is voltak elhivatottak, most úgy fest, hogy azok.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.