Nem maradunk jutalom nélkül a megnyert csaták után az Atlas Fallenben

  • Írta: zoenn
  • 2023. július 20.
  • Videó
Link másolása
A Focus Entertainment egy jó hosszú előzetesben mutatja be az Atlas Fallen harcrendszerét, illetve a Momentum névre keresztelt jutalomrendszert. Megéri nagyobb kockázatot vállalni a csaták során.

A Deck13 közelgő akció-RPG-je bizonyára tetszeni fog a Devil May Cry rajongóinak, hiszen harcrendszer a Capcom klasszikusát idézi. Fő fegyverünk egy istenei ereklye, egy kesztyű, amit a támadások és a védekezés során is használhatjuk. Amellett hogy testreszabható, a harci stílusunkat is megváltoztathatjuk bármikor.

Egyszerre két fő fegyverünk lehet, amelyek között menet közben válthatunk, amire szükség is van néhány ütős kombóhoz. Találunk olyan klasszikus fegyvereket is, mint a kalapács, vagy a porral-oltó, ráadásul minden alkalmatosság fejlődik a harcok során, idővel még halálosabbak lesznek.

A másik fő funkció Momentum névre hallgat. Ez lényegében egy energiamérő, amit a különleges támadásokhoz használhatunk - minél több van belőle, annál erősebbek lesznek a fegyvereink. Minél nagyobb a lendületünk, annál nagyobb sebzést okozhatunk - igen ám, de közben kicsit védtelenek leszünk. Több mint 150 esszenciakövet gyűjthetünk össze a kaland során, amelyekkel testreszabható a karakterünk, de az új támadások és technikák eltanulásához is szükség lesz rájuk.

Az Atlas Fallen augusztus 10-én robog be PC-re, PlayStation 5-re és Xbox Series X/S-re.

Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...