A Death Stranding inspirálta a Don’t Nod következő játékát
- Írta: osan
- 2023. szeptember 5.
A GamesRadar + interjújából kiderül - melyet a játék társrendezőjével, Kevin Pouparddal folytattak -, hogy az alkotók több helyről is inspirálódtak. A Ubisoft alkotása, a Grow Home nagy szerepet játszott abban, hogy maga a mászás és a platformer elemek mechanikája kialakuljon. A mászásnak viszont van egy aspektusa, amit egy meglepő inspirációs forrásnak köszönhetünk, az egyensúlyozás. Itt jön be a képbe a Death Stranding, hiszen Kojima sétaszimulátora nagy hangsúlyt fektet arra, hogy egyensúlyunk megmaradjon a legmeredekebb talajon is.
„... Amit igazán imádtunk a Death Stranding játékmenetében, az az volt, hogy valójában elemezned kell a talajt és a cipelt súlyod szerinti legjobb utat kell választanod. Az ilyesfajta reflexekre szeretnénk ösztönözni a játékosokat a Jusantban is...” – mondja Poupard.
Valószínűleg azért nem kell majd súlyokkal is számolnunk, de kifejezetten érdekes adalék információ ez és csak még jobban meghozta a kedvünket az akció-puzzle elemekkel teli hegymászójátékhoz.
Ahogy már megírtuk, október 31-én, halloween napján lehet majd számítani a játékra Xbox Series S/X-en, PlayStation 5-ön és PC-n. Megjelenés napján a Game Passben is elérhető lesz.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.