A Death Stranding inspirálta a Don’t Nod következő játékát

  • Írta: osan
  • 2023. szeptember 5.
  • Érdekesség
Link másolása
Felettébb ígéretes a Don’t Nod közelgő alkotása, a Jusant. Egy meditatív hegymászójátékról van szó, melyben legnagyobb ellenségünk a sziklatömbökön való egyensúlyozás lesz. Most kiderült, hogy honnan szereztek inspirációt az alkotók.

A GamesRadar + interjújából kiderül - melyet a játék társrendezőjével, Kevin Pouparddal folytattak -, hogy az alkotók több helyről is inspirálódtak. A Ubisoft alkotása, a Grow Home nagy szerepet játszott abban, hogy maga a mászás és a platformer elemek mechanikája kialakuljon. A mászásnak viszont van egy aspektusa, amit egy meglepő inspirációs forrásnak köszönhetünk, az egyensúlyozás. Itt jön be a képbe a Death Stranding, hiszen Kojima sétaszimulátora nagy hangsúlyt fektet arra, hogy egyensúlyunk megmaradjon a legmeredekebb talajon is.

„... Amit igazán imádtunk a Death Stranding játékmenetében, az az volt, hogy valójában elemezned kell a talajt és a cipelt súlyod szerinti legjobb utat kell választanod. Az ilyesfajta reflexekre szeretnénk ösztönözni a játékosokat a Jusantban is...” – mondja Poupard.

Valószínűleg azért nem kell majd súlyokkal is számolnunk, de kifejezetten érdekes adalék információ ez és csak még jobban meghozta a kedvünket az akció-puzzle elemekkel teli hegymászójátékhoz.

Ahogy már megírtuk, október 31-én, halloween napján lehet majd számítani a játékra Xbox Series S/X-en, PlayStation 5-ön és PC-n. Megjelenés napján a Game Passben is elérhető lesz.

Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...