Az IGN leült egy kicsit csevegni a szerepjáték vezető tervezőjével, Kento Kinoshitával és a rendezővel, Hidetaki Istunóval, akik szerint bár a Dragon's Dogma strukturált dizájnnal és tempóval rendelkezik, ha csak a fő sztorit nézzük, rengeteg egyéb opcionális tartalom is kitolhatja az amúgy sem kicsi játékidőt.
"A térkép nagyon nagy, és bár van egy olyan pályaterv különféle helyekkel, ahová a játékosok bizonyos sorrendben juthatnak el, minden sarokban találkozunk különféle karakterekkel." - fogalmazott Kinoshita.
Sok mellékes elfoglaltságot helyeztek el a játékban, amiket nem feltétlenül találnak meg a játékosok. Ilyen a Szfinx is, mint egy opcionális boss, akivel nem muszáj ujjat húzni. Harc helyett például megfejthetjük a rejtvényeit, és persze akadnak még hasonló nagy szörnyek is, akik csak arra várnak, hogy rájuk akadjon a hősünk.
Végezetül, ismerkedjetek meg a Tickster hivatással. Ha ilyen utat választunk a karakterünknek, akkor inkább különféle piszkos trükköket vethetünk be a csatákban nyílt konfrontáció helyett. Egyik ilyen fegyver a Censer, amivel felhívhatjuk az ellenfél figyelmét, megtévesztve őket, hamis falakat és padlókat emelve, vagy akár a hamis klónunkat megidézve.
A Dragon's Dogma 2 március 22-én érkezik PC-re, Xbox Series X/S-re és PlayStation 5-re.
Mindenesetre legjobban vart cim az ev elejere reszemrol!
....Editke: Ja, az 1. video mondjuk meg is valaszolta amit irtam.:))) Igaz ugy, hogy a kerdeses dolog a valasz nyitott maradt
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.