Már egymillió példányban kelt el a Like a Dragon: Infinite Wealth
- Írta: zoenn
- 2024. február 2.
A kiadó szerint a Like a Dragon: Infinite Wealth meglehetősen sikeres volt, hiszen ahogy arra az X-bejegyzésében kitér, már több mint egymillió példány talált gazdára belőle világszerte . A Sega egy ingyenes ingame pólócsomaggal ünnepli a mérföldkövet, amihez minden játékos hozzájuthat.
Pontos részletek nincsenek arról, hogy a különböző platformokon hogyan teljesített a sorozat legújabb darabja. Annyi biztos, hogy Japán 100 ezer példányban kelt el a PS5-ös verzió, de a PS4-es sem marad el tőle túlzottan a 77,1 ezer kópiájával. A Like a Dragon: Infinite Wealth előkelő helyen végzett az Egyesült Királyság toplistáján is, a második helyet csípte meg legutóbb, csak a Tekken 8 tudta megelőzni.
A Steamen is zajos sikert aratott a Yakuza-széria legújabb darabja, volt olyan nap, amikor egyszerre 46 ezer játékos vetette bele magát Kazuma Kiryu tengerentúli kalandjába. Mi alaposan kiveséztük a Like a Dragon: Infinite Wealth-et, tesztünk mellett egy útmutatóval is szolgáltunk a kezdéshez.
Az Egyesült Államokban használt Judgment a játék címe és nem az angol dialektusban sokszor felmerülő Judgement. Nem helytelen a Judgement forma sem, de a hivatalos iratokon a királyságban is a Judgment formát használják, illetve a játék címe is helyesen van írva.
Ellenben sok nyugati címből teljesen hiányzik ez a hozzáállás és általában mindenki legyilkol mindenkit, bosszút áll mindenkin, olyan döntéseket hoz, hogy vagy az egyik hal meg, vagy a másik, stb. Nekem az egyik kedvenc játékom minden időkből a Deus Ex Human Revolution, ami olyan, amilyen: komoly, sötét, mély, elgondolkodtató és ilyesmik. De ha azzal játszik valaki, nem olyan érzelmi világgal és gondolatokkal áll fel előle, mint mondjuk a Like a Dragon 7 elől. A Witcher 3 elől sem úgy állsz fel, mint a Yakuza 3 elől. És van igény erre a fajta játékra, nem hiába az a hír, hogy jól fogy. A legtöbb esetben amúgy sem a játékokkal van a baj, hanem azzal, (nem rád célzok, csak mondom), ha valaki nem tudja megállapítani, hogy neki mi tetszik és nem tudja elfogadni, hogy nem minden egyes cím neki készült. Én például imádom azt a settinget, hangulatot, stb, de a Sekiro pl nem nekem készült. Nem az én hibám - de nem is a játék hibája. Emellet meg van sok játék, ami nekem készült. Még túl sok is, az az igazság.
Porrá zúzza a hangulatot, komolytalanná teszi a cselekményt.
Mintha a Schindler Listája egy-egy jelenete között bedobnák Dan Clark egyperceseit.
El kéne dönteniük, hogy most drámát vagy paródiát csinálnak. A kettő együtt nem megy.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.