A 2025-ben várható Subnautica 2 kapcsán a napokban olvashattunk pár részletet, és bár a sokak által várva várt co-op is bekerül majd a játékba, egyeseknek szemet szúrt, hogy a "game-as-a-service" megfogalmazás a kiadó nyilatkozatában. Egyből megindultak a találgatások, hogy nehogy a szeretett franchise a kraftolós, túlélő játékmenetet leváltsa valamire, amibe jobban passzolnak a battle passek.
A fejlesztést végző Unknown Worlds Entertainment azonban egy friss nyilatkozattal igyekszik tisztázni a dolgot, és megnyugtatni mindenkit. Először is, a "game-as-a-service" annyit jelent, hogy a játékot évekkel a megjelenése után is fejleszteni, frissíteni és bővíteni fogják, gyakorlatilag a korai hozzáféréses modellt bővítik ki. Battle pass vagy szezon bérlet nem lesz a játékban.
A másik, ehhez kapcsolódó információ, hogy az új Subnautica nem multiplayer központú lesz. A co-op teljes mértékben opcionális eleme lesz a játéknak, ami remek hír azoknak, akik az első részben is az izoláltság és a magány érzését szerették. De ha valaki társakkal együtt szeretne túlélni, annak is adott lesz a lehetőség. A fejlesztők annyit még elárultak, hogy az idén nem tervezik kiadni a játék early access verzióját, viszont 2024-ben még rengeteg információt szeretnének megosztani a játékosokkal.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.