Nicole Carpenterrel, a Polygon munkatársával osztották meg a közleményt, melyből kiderül, hogy a steames megjelenést követően felmérték cégen belül, hogy milyen és mekkora támogatásra van szükségük ahhoz, hogy a lehető legjobb minőségű játékmenet-szolgáltatást biztosítsák hosszútávon, és azt a nehéz döntést hozták meg, hogy az alkalmazottak 35 százalékától el kell búcsúzniuk.
A közleményben kitértek arra, hogy természetesen nagy becsben tartják az érintett fejlesztők eddigi munkáját és a cég elkötelezett abban, hogy segítsen nekik is végkielégítéssel, karriertanácsadással és egyéb hasznos támogatásokkal.
„Nem volt könnyű döntés” és körültekintően járták körbe a témát mind fejlesztői, mind pénzügyi oldalról. Továbbra is elkötelezett maradt a csapat abban, hogy fenntartsák azt a fajta elhivatottságot és kreativitást, amit a játékosközösség elvár és megérdemel.
A Palia március 25-én jelent meg Steamre, előtte Epicen volt elérhető korai hozzáférésben. A játék jelenleg vegyes értékelésekkel rendelkezik, a játékosok legtöbbet a különféle bugokra panaszkodnak, illetve arra, hogy ugyan a Steam-oldalán nem jelzik, hogy korai hozzáférésben lenne a játék, magában az alkotásban már tesznek erre utalást a „Beta” felirattal.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.