A kérdéses LA Times-interjúban Nelil Druckmann elhintette, hogy a The Last of Us alapötletét elsőnek képregényként álmodta meg. A koncepciót már főiskolás korában megálmonta: egy férfi és egy fiatal lány érzelmes, intenzív történetéről volt szó, akik egy megrázó, posztapokaliptikus tájon haladnak át.
Druckmann már jóval azelőtt papírra szerette volna vetni és képregénnyé alakítani a sztorit, mielőtt eszébe jutott, hogy videojátékot csináljon belőle. A riportban elhangzik az is, hogy még akkor sem állt elő The Last of Us ötletével, amikor már a játékiparban dolgozott, évek teltek el, mire készen állt rá.
A többi már történelem: 2013-ban a Naughty Dog előrukkolt a játékkal, ami mindent megváltoztatott, hét évvel később érkezett a Part II, majd az HBO díjnyertes sorozata 2023-ban.
Ugyanakkor a siker ellenére Druckmann leszögezte, hogy nem csak a The Last of Us lesz a Naughty Dog egyetlen fókusza.
"Megígérem, hogy nem leszünk örökké The Last of Us-stúdió."
A stúdió fejese elárulta, hogy számos játék készül náluk, "több egyjátékos projekt", amivel céljuk hasonló lesz a The Last of Us-hoz, azaz olyan "történetekkel és karakterekkel átitatott élményeket szeretnének teremteni, amihez kapcsolódhatunk", mindegyiknek lesz valamiféle "filozófiai magja", ami köré az egész játék épül.
Reméljük, a bejelentések sem váratnak sokat magukra. Talán még idén hallunk a Naughty Dog felől.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.