A héten történt leépítések közepette egy most megjelent cikk szerint az elkaszált projektek között volt a Payback is, amit sokan tévesen a Destiny 3 kódneveként aposztrofáltak. A Destiny világában elképzelt spinoff az FPS nézetet TPS-re cserélte volna, és a szériából jól ismert karakterekkel lehetett volna garázdálkodni nagy, nyílt területeken.
A Destiny első két részétől merőben eltérő, felfedezésre fókuszáló játék olyan címekből kölcsönzött volna bizonyos elemeket, mint a Warframe vagy a Genshin Impact, de sajnos a jelenlegi állás szerint már 2 hónappal ezelőtt eltemették a projektet, hogy a felszabaduló erőforrásokat a Destiny 2 és a Marathon felé tereljék.
A figyelem így most 2 fő pontba összpontosul, a Destiny 2 várhatóan felhagy az évenkénti nagyobb fizetős kiegészítőkkel, helyette inkább a gyakoribb, ingyenesen elérhető kisebb tartalmakra vált, a Paybacktől áthozott fejlesztők pedig főleg a 2025-ben megjelenő Marathon elkészülésében fognak segédkezni.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.