Star Wars Outlaws - könnyebb lesz a lopakodás

  • Írta: Luchiano
  • 2024. szeptember 8.
  • Hír
Link másolása
Az Ubisoft Massive berkeiben úgy vélik, hogy bizonyos lopakodós szekvenciák túl nehezek lettek a Star Wars Outlaws-ban, így ezeket a tervek szerint hamarosan orvosolni fogják.

A gamesradar beszélgetett az Outlaws kreatív rendezőjével, Julian Gerighty-vel, aki elismerte hogy a játék elején több küldetés is túl nehézre sikeredett. Nem így tervezték és a visszajelzések alapján nem is fogják változatlanul hagyni ezen feladatokat, mechanikákat.

Julian kiemelte a játék korai szakaszában megtalálható mirogana-i küldetéseket, amelyek túlságosan büntetik a gamereket. Nem tervezik ugyanakkor kidobni vagy átalakítani a teljes szekvenciákat, mert már találtak számos egyszerű módját annak, hogy tudják sokkal jobbá tenni kérdéses részeket.

A fejlesztők nem érzik igazságosnak, ahogy a nehézségi görbe kileng egyes esetekben, és ezt nem volt szándékos irány részükről. A tervek szerint nagyjából 10 nap múlva érkezik egy javítás, ami orvosolni fogja az általuk hibásnak vélt játékelemeket. Amit fontosnak tartanak még, az a lopakodás korrigálása, hogy a játékos érezze, milyen helyzetbe is került: észrevették-e, tud-e még a riasztás előtt reagálni a veszélyre. A Massive-nál nyitottak hasonló változtatásokra a játék későbbi részeinél is, ha elegendő visszajelzést kapnak, és számukra is egyértelmű lesz hogy a módosítás javítani fog az élvezhetőségen.

12.
12.
koffein
Ezt a fejet te a cikkben szereplő képen. Ütném lapáttal annyira ellenszenves.
11.
11.
Chdz
Igazi kókler Jubi minőség, ingyen se kéne.. :D
10.
10.
Spazz Maticus
#9: Az "AAA" kategória "szintlépését" "HAHAHA"-ra, mutatta be ezen videó szemléletesen. :)
9.
9.
Ooorky
Hehe

https://www.youtube.com/watch?v=lUAzd7Ht6MA
7.
7.
delphijos
#5: Az AC után el is hiszem. Ott az ellenkezője is megvan, ha úgy dobja a gép akkor viszont még akkor is látnak ( és keresnek ) ha a város másik végében vagy.
6.
6.
Spazz Maticus
#5: Ezen en is felröhögtem, el sem hiszem hogy van élő ember 8-10-éves kor felett, akinek ez ebben a játékban gondot okozhatna, annyira buta az AI...

Maga a lopakodás mechanika sz@r, meg a maguk a mirogana-s küldetések, + pályadesign-jai vannak sz@rul megírva, slendrián f#s munkát végeztek, és nem a küldetések nehezek, hanem a fenntiek miatt kell újrakezdeni többször, mert "bebugzódik" a vérbe, és lebuksz a játékmechanikáik működésképtelensége miatt...XD

Látják ők is,(meg tudták szerintem már a megjelenés előtt is, csak lapítottak mint sz@r a fűben, hátha nem lesz balhé, és a külcsín elvisz a hátán mindent) hogy alapvető gondok vannak a játékmenettel, de be nem vallanák,(meg újracsinálni sem fogják persze) csak megy a parasztvakítás, azután majd valamiket mókolnak ezen a tákolmányon hogy kicsit jobb legyen.

Nehezek a küldik...XD Hogyne...XD
Kipróbáltam.
Még a Hard-szint is sértően kihívástalan lehet szerintem még egy alkalmi player-nek is...XD
5.
5.
AbsurdShark
Könnyebb lesz a... mi? A belemész egy bokorba az ellenfelek szeme láttára, és erre azok elfelejtik hol vagy.
4.
4.
csete1
#3: Hát, ahol nem volt kötelező lopakodni (nem írta a küldi, hogy ne riasszanak be) ott lerúgtam a fejeket, és kerestem mindig a blastert, hogy szénné lőjek mindenkit. :))
3.
3.
Macifasz
#1: Nem akarlak elkeseríteni, de ez egy stealth-heavy játék, ahol a fő és mellék küldik 90%-ban lopakodni kell. ;-) Szóval kétlem, hogy a későbbi javításokkal majd action-heavy kaland játékot faragnak belőle.
2.
2.
Macifasz
Nem nehezek, hanem szarul van megírva a mechanika. A játék gyakorlatilag SOHA nem követi le, hogy korábban guggolásban voltál. Ha guggolva leütsz valakit, az idióta karakter a leütési animáció után feláll/állva marad. Emiatt pedig rengetegszer észre vesznek. Ezt kellene javítani.
1.
1.
Shao Kahn
Lopakodás? Csak azt ne! Ne legyen a játékban semmilyen lopakodás! Se nehéz ,se könnyű!
Én akciójátékot akarok! Ne vegyék el a kedvem a játék megvételétől!
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...