A játékiparban sorra jelennek meg hírek arról, hogy fejlesztőcsapatok, stúdiók kénytelenek összehúzni a nadrágszíjat, a fennmaradásukhoz szükségszerű, hogy embereket küldjenek el. A PCGamer talált rá egy X-bejegyzésre, ami ezúttal a Hi-Rez fejlesztőbrigád leépítéséről ad hírt.
Stewart Chisam a cég vezérigazgatója posztjában elismeri, hogy ilyen mértékű elbocsátások egyértelműen rossz vezetői döntéseknek köszönhetők, így vállalja a felelősséget és sajnálatát fejezte ki, hogy ilyen helyzetbe hozott tehetséges fejlesztőket. Pontos számszerű adatok nem láttak napvilágot.
A Smite alkotóit érintő sajnálatos leépítések leginkább a marketing és kiadáshoz kötődő részlegeket érintik, nemcsak létszámcsökkenésről van szó, hanem belső struktúra váltást is hoz magával a változás. Egy kis csapatot hagynak meg támogatói feladatokra, a már régebben kiadott Paladins és Smite karbantartására, a stúdió nagyobb része pedig teljes gőzzel a Smite 2 fejlesztésére koncentrál. A cég célja továbbra is, hogy minél jobb állapotban tudják kiadni a MOBA második részét, ami a terveik szerint akár 2030-ig szolgáltatna elegendő tartalmat, élvezetes frissítéseket.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.