A Croc főhőse eredetileg nem krokodil lett volna

  • Írta: JesusHun
  • 2024. október 18.
  • Érdekesség
Link másolása
Az Argonaut Games legendás platformerének felújított változata még idén megjelenik, a készítők pedig érdekes infókat csepegtetnek a játékkal kapcsolatban, az egyik ezek közül Croc meg nem valósult sárkány alakja.

Az Argonaut Games annak idején több jelentős címmel indította karrierjét, többek között nekik köszönhetjük a Starglider, a Starglider 2, és a Star Fox elkészültét is, melyek után a cuki krokodilos platformert hozták tető alá, ami egy folytatást is megélt. Több mint 20 év telt el azóta, a stúdió pedig a Croc: Legend of the Gobbos felújított változatának bejelentésével lepte meg a játékosokat.

Az X-oldalukon az augusztusi trailer óta folyamatosan találkozhatunk érdekes információkkal, a játékba érkező Crocipedia-ban például különböző tervrajzok és animációk kapnak majd helyet, így nézett volna ki például Croc sárkányként. Sok víz folyt le a Dunán mire a kedves kis krokodil elnyerte végső alakját, a 90-es években a Nintendo-val ápolt jó kapcsolatuknak köszönhetően egy 3D-s Yoshi platformer terveivel álltak elő. Ez bármennyire is tetszett Shigeru Miyamotónak, a cég nem szerette volna kiadni másoknak egyik legnagyobb IP-jét – ráadásul nagyban dolgoztak már a Super Mario 64-en is –, így az Argonaut féle Yoshi-kaland nem készült el, de helyette megszülethetett Croc.

A Croc: Legend of the Gobbos remasterelt kiadása valamikor még idén jelenik meg PlayStation 5, Xbox Series X|S és Nintendo Switch konzolokra, valamint PC-re.

6.
6.
sumblinker
Én is imádtam, első PS1 játékom. Akkoriban minden platformjáték-hős tetszőlegesen lecserélhető volt. Meg hát valljuk be: az olasz vízvezeték szerelő sárkány ellen harcol teknősökkel és gombákat gyűjt koncepció se túl logikus. :)
5.
5.
Hámozottlufi
Én nagyon szerettem a Crock-ot gyerekként. A szemeben simán megelőzte a Crash-t. Ez főleg azért lehetett, mert sokkal könnyebbek voltak a pályák és végig tudtam vinni. Nem volt tökéletes, de aranyos volt a story, a zene, a hangok, és a karakterek is. A KERSPLAT!! és a YAZOO!! máig cseng a fülemben. :D
4.
4.
#1: Bubsy játékok is készülnek a mai napig, pedig az aztán tényleg minden csak nem klasszikus...
3.
3.
Shao Kahn
Én gyerekkoromban láttam először a Croc játékok bemutatóját, nagyon tetszettek. Én örülök hogy végre hamarosan kipróbálhatom ps5-ön. Várom!
2.
2.
cyberstaker
#1: Szerintem meg ugyan úgy meg volt a játék sajátos karakterisztikája mint az általad említett másik 2 nagy IP-nek. Aranyos karakterek, kedves történet, zenék!!!, hangulat, stílus. Ez pont elég volt ahhoz, hogy kialakítson egy szerényebb rajongótábort. 350 ezren megnézték a trailert. Ez csak jelent valamit. Én pl tuti megveszem, ahogy a souls reavert és társait is majd. Az öreg gamerek szentimentális nosztalgizására építve, újra lehúznak minket, de ez van :D így is 100x többet ér mint concord és társai.
1.
1.
Nothing
Mondjuk az egész koncepción érződött ez a kényszer-váltás. Egy meglehetősen középszerű, ötlettelen, tinglitangli mászkálós, ugrálós, biszbasz gyűjtögetős játék volt egy totál snassz, jellegtelen főhőssel. Annyira nem volt lényege a karakternek, hogy igazából akár kurtafarkú malac vagy gőgös gúnár gedeon is lehetett volna, teljesen mindegy.
Igazából a remaster miértjét sem értem. A Crash meg a Spyro bombasikerek voltak, a Croc viszont csak valahol a középmezőny végén, a Rayman meg a Pandemonium mögött kullogott.
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...