A Microsoft nem engedte, hogy elkészüljön az egyik legbadassebb crossover
- Írta: FelixSylvester
- 3 napja
Az elmúlt év egyik legnagyobb televíziós dobása videójátékos vonatkozásban egyértelműen az Amazon Secret Level című sorozata volt. A decemberben debütált antológiában számos ikonikus videojáték kapott egy-egy rövidfilmes feldolgozást, aminek köszönhetően a nézők 20 percig elmerülhettek az adott cím univerzumában. Tim Millerék sorozatában többek közt olyan alkotásokhoz készültek epizódok mint az Unreal Tournament, a Warhammer 40,000: Space Marine 2 vagy éppen a Mega Man. Sőt, a záróepizód egy óda volt a Sony konzoljához, a PlayStationhöz, amiben feltűntek a platform olyan neves kabalafigurái mint Sackboy, Kratos vagy a bátor Helldiverek is.
Sokan azonban hiányoltak egy bizonyos ikonikus címet, aminek már csak az FPS-műfajra gyakorolt óriási hatása miatt is lett volna keresnivalója az antológiában. Ebben a játékban egy zöld páncélos űrkatonát irányítva kell irtani hordányi ocsmány, vallási-fanatikus szörnyet. Na vajon melyik lehet ez? Bizony, ez a játék nem más mint...az Xbox zászlóshajója, a Halo! Ja, nem, hanem az id Software klasszikusa, a Doom! Ja, nem, hanem MINDKETTŐ! Így igaz, a sorozat rendezője, Dave Wilson a Collidernek adott interjújában elmondta, hogy szerettek volna készíteni egy Halo/Doom crossover-epizódot is, amiben a Master Chief és a Doom Slayer közösen hányták volna kardélre az ördögök és űrlények sokaságát, a Microsoft viszont egész egyszerűen nemet mondott erre.
"Ahogy olvasom a kommenteket mindenki azt kérdezi 'Miért nincs Halo?'. Szerintetek mi nem akartunk volna Halo epizódot? Egy Master Chief/Doom Slayer crossovert szerettünk volna készíteni. Egy egész hétvégén át dolgoztam, hogy megvalósítsam a gyerekkori álmomat és egyszerűen csak nemet mondtak rá." közölte Wilson.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.