A chicagói székhelyű indie stúdió többnyire inkább társfejlesztőként segít be nagyobb projektekbe, ebből adódóan olyan franchise-okon is dolgoztak az utóbbi években mint a Call of Duty, a The Last of Us, az Uncharted, a The Elder Scrolls, a Fallout, a Destiny, a BioShock vagy a Killer Instinct. A support feladatok mellett a portolás a másik nagy területük, de saját játékokat (Divekick, Extinction, Rumbleverse) is készítettek már több mint 15 éves fennállásuk alatt.
A 2022 nyarán megjelent battle royale játékuk sajnos nem bizonyult túl hosszú életűnek, a Rumbleverse dugóját fél év után kénytelenek voltak kihúzni, ez a kudarc pedig minden bizonnyal nem tett jót az Iron Galaxy csapatának — egy új kiadó mellett még szeretnék újraéleszteni a jövőben. Most LinkedIn-profiljukon tettek közzé egy bejelentést, amiben sajnálatos módon 66 alkalmazott elbocsájtásáról beszélnek.
A végső megoldásként említett döntést a stúdió hosszútávú életben maradása érdekében kényszerültek meghozni, de biztosították az esetleges ügyfeleket afelől, hogy csapatuk változatlan minőségben tudja majd végezni a rájuk bízott feladatokat a jövőben is. A volt kollégáikat mindenben segítik továbbra is, valamint bártan ajánlják őket más stúdióknak akik megbízható és jó munkaerőt keresnek.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.