Az már a kreatív rendező, Mateusz Tomaszkiewicz korábbi nyilatkozataiból is sejteni lehetett, hogy a közelgő RPG-jük nem egy időrabló elfoglaltságnak néz ki. A több száz órára rúgó monstrumok helyett "csupán" 30-40 órás játékidőre számíthatunk, amihez kisebb, teljesen bejárható világ párosul egy új interjú szerint.
Tomaszkiewicz a GamesRadarnak beszélt arról, hogy a kedvenc nyitott világú játékai gyakran kisebb világokat tartalmaztak, nem pedig kiterjedteket. Ez lehetővé teszi a játékosnak, hogy saját, lazább tempójukban fedezzék fel a világot, ahelyett, hogy azt gondolnák, rohanniuk kell.
"Egyszerűen lehetetlen minden zugát kiismerni, mert olyan nagy, ezért inkább átrohansz rajtuk." - utalt a korábbi nagy RPG-re a rendező. "De amikor a világ kicsit kisebb, nyugodtabban fedezheted fel, meg tudod jegyezni a fontosabb helyeket, sokkal inkább ismerni fogod."
A The Blood of Dawnwalker világát tehát kényelmes tempóban fedezhetjük fel, viszont lesznek mellékes elfoglaltságok is a fő küldetés mellett, ahogyan olyan minijátékok is, mint a Gwent a The Witcher 3-ban. A Rebel Wolves csapata rengeteg választási lehetőséget ad a történetben és a játékmenetben egyaránt - ez a szabadság egészen addig terjed, hogy megölhetjük a fontos NPC-ket is, ha számolunk a következményekkel. "Érdekes karakterekre és rengeteg lore-ra" számíthatunk tőlük.
A The Blood of Dawnwalker PC-re, Xbox Series X/S-re és PlayStation 5-re készül, megjelenés dátum még nincs.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.