Az Ultizero Games szólóprojektjeként indult Lost Soul Aside-ja már egyre közelebb van a megjelenéshez, a közelmúltban pedig az előrendelések is megindultak. A Sony most néhány konkrétumot osztott meg velünk a PC-s verzióban kapcsolatban.
A leírásból kiderült, hogy korlátlan képkockasebességnek örülhetnek, a grafikát pedig finomhangolhatjuk és olyan teljesítménynövelő technológiák is támogatottak, mint a DLSS és az FSR. A sugárkövetés is bekapcsolható, amely élethű árnyékokkal, fizikailag pontos fényvisszaverődésekkel és a nagy pontosságú fényhatásokkal operál. A HDR-kijelzők tulajdonosai választhatnak nagyobb kontraszt, fényerő és gazdagabb színek között.
Természetesen PC-n is támogatott lesz a DualSense haptikus visszacsatolása és adaptív triggerei, de csak USB-kapcsolaton keresztül.
Végül a gépigényre is fény derült, az már biztos, hogy 80 giga szabad helyet kell biztosítani a Lost Soul Aside-nak. Ezen kívül már tudjuk, milyen konfigra van szükség a minimum, ajánlott és magas beállításokhoz ray tracinggel vagy anélkül. Mivel a játékot az Unreal Engine 4 hajtja, nem kell rohanni a boltba új hardverekért.
A Lost Soul Aside május 30-án érkezik a boltokba PC-n és PlayStation 5-ön. A fejlesztő bevallotta, hogy a munkálatok elején számos hibát elkövetek, moráljuk is rendkívül alacsony volt, mivel egy teljes játék fejlesztése még nagyon új volt számukra. Egészen addig, míg a Sony fel nem karolta a projektet.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.