Az amerikai National Institute on Media and the Family idén is elkészítette azt a tiltólistát, melytől ajánlásuk szerint óvni kell fiatalabb korban lévő gyermekeinket.
Az amerikai National Institute on Media and the Family idén is elkészítette azt a tiltólistát, melytől ajánlásuk szerint óvni kell fiatalabb korban lévő gyermekeinket.
A 2007 Video Game Report nevű digitális kiadvány azoknak a szülőknek készült, akik nem járatosak a játékvilágban, és csemetéjük kérésére bármit megvesznek, avagy nem kontrollálják, mivel is játszhat a gyerek. A PDF dokumentum kitér rá, hogy átlag hány gyerek játszik Amerikában, ezek hány évesek, és ajánlatosan mennyit szabadna őket gép előtt hagyni. Van benne egy nagy felmérést összegző rovat is, ez rávilágít például arra, hogy sok családban a gyerek és szülő közt konfliktust szül a videojáték, és sokan vannak, akik egyáltalán nem törődnek az ESRB besorolással, vagy felügyelet nélkül hagyják gyermeküket játék közben. A National Institute on Media and the Family által tiltott, illetve támogatott játékok listáját alant találjátok.
A 2007 Video Game Report nevű digitális kiadvány azoknak a szülőknek készült, akik nem járatosak a játékvilágban, és csemetéjük kérésére bármit megvesznek, avagy nem kontrollálják, mivel is játszhat a gyerek. A PDF dokumentum kitér rá, hogy átlag hány gyerek játszik Amerikában, ezek hány évesek, és ajánlatosan mennyit szabadna őket gép előtt hagyni. Van benne egy nagy felmérést összegző rovat is, ez rávilágít például arra, hogy sok családban a gyerek és szülő közt konfliktust szül a videojáték, és sokan vannak, akik egyáltalán nem törődnek az ESRB besorolással, vagy felügyelet nélkül hagyják gyermeküket játék közben. A National Institute on Media and the Family által tiltott, illetve támogatott játékok listáját alant találjátok.
A 2007 Video Game Report letölthető az intézmény honlapjáról.
2007-es, NIMF által tiltani ajánlott játékok:
Assassins Creed
Call to Duty 4
Conan
The Darkness
Jericho
Kane & Lynch: Dead Men
Manhunt 2
Resident Evil: Umbrella Chronicles
Stranglehold
TimeShift
2007-es, NIMF támogatását élvező játékok:
FIFA Soccer 08
Guitar Hero III: Legends of Rock
Hannah Montana: Spotlight World Tour
Madden NFL 08
Mario and Sonic at the Olympic Games
Need for Speed Pro Street
The Sims 2: Castaway
Super Mario Bros. 3
Super Mario Galaxy
Viva Pinata
2007-es, NIMF által tiltani ajánlott játékok:
Assassins Creed
Call to Duty 4
Conan
The Darkness
Jericho
Kane & Lynch: Dead Men
Manhunt 2
Resident Evil: Umbrella Chronicles
Stranglehold
TimeShift
2007-es, NIMF támogatását élvező játékok:
FIFA Soccer 08
Guitar Hero III: Legends of Rock
Hannah Montana: Spotlight World Tour
Madden NFL 08
Mario and Sonic at the Olympic Games
Need for Speed Pro Street
The Sims 2: Castaway
Super Mario Bros. 3
Super Mario Galaxy
Viva Pinata
Ha betiltanák ezeket a játékokat akkor lennék agresszív mert 1-2 ilyen gamenak olyan story line-val rendelkezik hogy csak nagyon =)
és bármien játékal játszhatok,mi úgy gondoljuk abból lesz az agresszív barom aki hajlamos rá.... tehát mi csak ideg levezetésnek használjuk a játékokat ( manhunt-al még nem játszottam )
2.: Minden ellenséggel megküzdve, vértizzadva harcolsz, fedezékről fedezékre (azt is nehezen mivel átlehet lőni a falon... Nem úgy mint a crysisben ahol elbújok egy műanyag asztal mögé és nem tudnak szétőni...).
A másik, h egyik misszió sem arról szólj, h berohank egyedűl. Azért vannak a társak h fedezzétek egymást stb. Van egy sniperes pálya, 2 en vagytok és hatalmas a pálya mert nem szabad h észrevegyenek, de nektek likvidálni kell a célpontot. Mindenestre leírhatatlan csernobil hangulata... És megjegyzem, nem szuperkatonaként játszol, mert ha végigjátszod, meglátod h bizony nem isten vagy, hanem csak egy a sok közűl...
És a modern hadviselés nem arról szól, h kiáll az ember a csatamező közepére, és ott elkezd lövöldözni. Ez nem Állóháború. Igazából nézz meg egy olyan filmet, aminek az a címe ha a Nap könnyei. Tényleg eszméletlen brutál jó film, egy kis modern harcal, ahogy 10 katona harcol száz afrikai lázadó ellen. Nem kiállnak a harcmezőre, hanem lesből, csendben támadnak. Ezt adja vissza a cod 4 ha normálisan játszol vele. Ha könnyű fokozaton végigrohansz, akkor terminátor játék. Ha a legnehezebben, egyik fátóla másikig kúszva, akkor az már más. Egylövés és elvérzel...
A demo bármely aspektusát kiragadva azt kell mondanom, hogy a főhős másodpercek múlva halott lenne ha ilyen tömegnyomorba kényszerülne egy valódi csatatéren, ami persze szinte teljesen kizárt.
"manapság már nem olyan a háború, ahogy elképzeled..."
Éppen erről a tévhitről beszélek. Képzeld el hogy pontosan mi is történik a cod4 -ben. Hatásvadász rohangálós részek, ahol egyszerűen lépni nem lehet a katonáktól. Kizárt dolog hogy egy valós katonai helyzetben ilyesmi történne, és közben egy ember középen végszaladva százával lőné agyon az ellenséget. A játékvilágban a valóságot leginkább megközelítő program az ARMA. Ott hihető szituációkat szimulálnak, aminél közelebb már talán nem is lehetne menni a valósághoz úgy, hogy a játék, játék maradjon. Ám ott azért nem te vagy a superman......
A Guitar Heroba meg madjenm igazi gitárral tolod, és ha elbaszod, azzall simán agyoncsaphatod az anyukád! (mi lenne, ha a manhunt wiis részéhez kapnál kést meg pisztolyt meg baseball ütőt?:D:D)
EZ SZÁNALMAS!!
"Hát nem a legkönnyebben kéne kipróbálni. Brutál. Egy lövés és elvérzel..."
Én azt írtam hogy sokan úgy tekintenek rá mintha ilyen lenne a valóságos háború, és ezt le is írják. Csak azt mondom hogy ez nem igaz, mert a valóságban pl nem megy egy 10 fős csoport előre úgy, hogy az ablakon kinézve ledarálja az egész környéket, ahol a több 100 katona agyatlanul rohangál, és közben fél percenként felrobban valami a közvetlen közelünkben.........
Tehát nem a nehézségi szint a gond. Ez egy ilyen adrenalin pumpálós(nak szánt) fps, ami a mai trendeknek tökéletesen megfelel (öngyógyulós szuperkatona tengernyi ellenség, csillogó villogó környezet, egyszerű "nyomd a gombot" játékmenet) ám a valósághoz semmi köze.
Az már csak a személyes, rám vonatkozó megjegyzés volt hogy mindezt unalmasnak, felesleges időtöltésnek érzem. A fenti megállapítás mindettől függetlenül áll.
Mert a crysis nagyon életszerű user1...
Persze ettől még lehet szeretni az arcade lövöldét, de az a sok marhaság az életszerűségről nem kellene mellé.
És már megint itt egy újabb "szaladj, és lőjj" játék. Úgy tűnik hamarosan az arcade fps/tps -en kívül már csak EA -s sport és autós, sims -es, valamint mmo játékok lesznek a piacon..:(
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.