A negatív reklám is reklám - szokták mondani, a Kane & Lynch: Dead Men pedig a borzasztó kritikák és a kiadó körüli botrányok ellenére is rendkívül keresett.
A negatív reklám is reklám - szokták mondani, a Kane & Lynch: Dead Men pedig a borzasztó kritikák és a kiadó körüli botrányok ellenére is rendkívül keresett.
Nem Mast3rmind kolléga volt az egyetlen szakújságíró, aki tesztjében földig lehordta a Kane & Lynch: Dead Ment - ugyanezt a GameSpot főszerkesztője is megtette, azzal a különbséggel, hogy ezúttal nem neki fizetettek, hanem ő, mégpedig az állásával. Nem részletezzük tovább a jól ismert sztorit, a lényeg, hogy a hatalmas csalódást kiváltó akciójáték körül meglehetősen ingatag volt a talaj az utóbbi időben, mindezek ellenére novemberi megjelenése óta egymillió példány kelt el belőle szerte a világon. Úgy tűnik, a fejlesztőknek már csupán az üzleti sikerek miatt is érdemes folytatni a projektet.
skiz0 ebbe igazad lehet de esse annyira szutyok volt már ennél rosszabb is
Bár nem ez az egyetlen alulértékelt, de sikeres játék. A Transformers The Game a krtikusok és a rajongók egybeöntően gyengének értékelt játéka már az első héten ott volt a Top 10-en. Pedig a PC-s verzió csak a Target üzletláncnál volt kapható,
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.