Átnevezték System Shock 2 remasterét, és már közel a megjelenés

Talán kevesen emlékeznek arra, hogy a System Shock 2: Enhanced Editiont még 2019-ben jelentette be a Nightdive Studios, és mint kiderült, hat év kellett ahhoz, hogy befejezzék a remastert, amit már ne is ilyen címmel keressétek!

A Sony állítólag egy nagyobb bemutatót is tervez nyárra

Noha a múlt heti bemutatónak sem kellett szégyenkeznie, lévén több mint kétmillióan nézték, a Sony nyárra egy sokkal nagyobb prezentációval rukkol elő, ahol már a fontosabb first party címek is előkerülnek végre.

Végre hosszabban is belenézhetünk a Metal Edenbe

A Ruiner alkotói ezúttal egy cyberpunk lövöldével rukkoltak elő a legutóbbi State of Play-en, amely kellően pörgős ahhoz, hogy mosolyra húzódjon a szánk. Az új bemutatónak hála 20 perc tömény gameplay-t kaptunk a Metal Edenről.

Az év végén érkezik az Elden Ring: Nightreign DLC-je

Nem kell lemondanunk további játszható karakterekről és új főellenségekről sem, hiszen a FromSoftware extra tartalmakat is tervez az Elden Ring: Nightreign-hez. A DLC azonban csak 2025 negyedik negyedévében élesedik hozzá.

Fatal Fury: City of the Wolves - nyakunkon a nyílt bétateszt

Amellett, hogy a bemutatkoztak a Season 1 karakterei - köztük Kain R. Heinlein -, a kipróbálható változatról is több konkrétumot megtudtunk. Az SNK verekedős játékának nyílt bétatesztjét a hétvégén rendezik.

Az első játék történetét folytatja az Okami II

Lehetséges, hogy a Capcom túl korán jelentette be az Okami folytatását, pedig az első rész megjelenése óta már 18 év telt el. A producer szerint még nagyon elején járnak a munkálatoknak, de az új infók alapján a rajongók örülni fognak neki.

Az Overwatch 2 direktora bevallotta, nagy nyomást jelent számukra a Marvel Rivals

Vége azoknak a könnyed éveknek, amikor a Blizzard biztonsági játékot játszhatott az Overwatch 2-vel. Hatalmas kihívót kapott a hero shooter, erre pedig az Overwatch 2-nek választ kell adnia.

Clair Obscur: Expedition 33 - most a zenéé a főszerep

A Sandfall Interactive csapata ezúttal a játék zenéjéről, a megindító dallamok megszületéséről és magáról a munkáról is beszélnek, sőt még egy videoklipet is kaptunk a játék egyik dalához.

HWSW: Blokkolja Dél-Korea a DeepSeek letöltését

Újabb országban fokozódik az óvatosság a kínai AI-szolgáltatással szemben, ezúttal a dél-koreai adatvédelmi hatóság lépett fel - írja a HWSW.

Rainbow Six Siege X - ez a taktikai lövölde jövője

A játékot egyben át is nevezi a Ubisoft Rainbow Six Siege X-re, a címen felül is rengeteg változás érkezik az idén 10 éves játékba. A kiadó szeretné még további 10 évig támogatni a Rainbow Six Siege X-et.

Elhunyt Viktor Antonov, a veterán művészeti tervező

A bolgár pályatervező és művész olyan játékok ikonikus helyszíneit alkotta meg, mint a Half-Life 2 és a Dishonored-játékok, de dolgozott a Doomon és a Prey-en is, sőt a Wolfenstein: The New Orderen is.

Switch 2-re is megjelenhet a Marvel Rivals

A NetEase nem zárkózik el a port elkészítésétől, de természetesen csak akkor lesz belőle valami, ha az új konzol képes lesz megfelelő játékélményt nyújtani a játékosoknak.

Jövőre csúszhatott a Fairgame$

Egy új pletyka szerint a Sony heist-shootere, amit az eredeti tervek szerint még az idén kiadtak volna, csak 2026-ban látja meg a napvilágot, hivatalos megerősítést azonban még nem nyert a dolog.

A heti játékmegjelenések és filmpremierek

Több igencsak várós cím érkezik a héten: kapunk kalóz yakuzákat, egy Obisidian belső nézetes RPG-jét, valamint a Don't Nod is visszatér egy új franchise-zal.

Júliusban jön a HunterxHunter NenxImpact

Idén júliusban érkezik a népszerű anime, a HunterxHunter videojátékos adaptációja. A NenxImpact alcímre hallgató alkotás egy verekedős játék lesz, amiben 3 fős csapatok küzdenek meg egymással.

A Rebel Wolves csapata inkább a minőséget, semmint a játékidő hosszát tartja szem előtt

A volt-CDPR fejlesztő, Mateusz Tomaszkiewicz szerint új játékuk, The Blood of Dawnwalker nem lesz olyan hosszú mint a The Witcher 3, de ugyanolyan minőségű lesz.

Bejelentésre került a Kapih

Bejelentésre került az 88 Games retro-hangulatú akció-platformere, a Kapih, amiben egy kis majom hirtelen egy ősi indiai hőseposzban találja magát. A bejelentés mellé egy ízelítő is érkezett.

9 percig mozog a M.I.N.S.K.

Több mint 9 perces gameplay érkezett a Sodesign készülőben lévő poszt-apokaliptikus horrorjából, a M.I.N.S.K.-ből. A felvétel bepillantást nyújt a címszereplő android senkiföldi kalandjába.

Az Operation: Harsh Doorstop fejlesztője perrel fenyegeti a fizetett kritizálókat

Connor Drake, az Operation: Harsh Doorstop című taktikai lövölde mögött álló stúdió főnöke az X-en üzent a fizetett kritizálóknak. A posztjában közölte, hogy kész megtenni a jogi lépéseket velük szemben.

A Monster Hunter Wilds producere nem követi nyomon a műfaj más játékait

Ryozo Tsujimoto, a Monster Hunter következő felvonásának vezető producere a GamesRadarnak adott interjújában elmondta, hogy a stúdió nem követi figyelemmel a műfaj más játékait.

Whisker Squadron: Survivor - PS5-re is berepül a macskás vadászpilóta-szimulátor

Két év után végre a Sony konzoljára is berepül a Flippfly arcade stílusú futurisztikus vadászpilóta-szimulátora, a Whisker Squadron: Survivor, amiben Olivia, a macskalány veszi fel a harcot a városát elpusztító robotokkal.

Afterlove EP - megjelent a szomorú indie kaland

Újabb szomorú indie játékkal gyarapodott a felhozatal, ezúttal a Pikselnesia jóvoltából. Az Afterlove EP című randiszimulátor-ritmusjáték hibrid főszereplője egy zenész, aki megpróbálja feldolgozni barátnője halálát.

Nem érkezik több frissítés a Level Zero: Extraction-höz

Szomorú hírek érkeztek a tinyBuild égisze alatt megjelenő aszimmetrikus túlélőhorrorról. Durván két héttel a megjelenés után leállítják a Level Zero: Extraction támogatását, több frissítés már nem fog érkezni hozzá.

Tarolt az Astro Bot a 2025-ös DICE Awards-on

A Team Asobi vérbeli platformere összesen öt szobrocskát nyert a díjátadón, és az Astro Bot lett az év játéka is! Kiemelkedő teljesítményt nyújtott a Helldivers II és a Balatro is, valamint az Indiana Jones and the Great Circle.

A Ubisoft továbbra is a nyitott világokra és az élő szolgáltatásokra összpontosít

A francia kiadó köti az ebet a karóhoz, és a jövőben is teljese vállszélességgel kiállnak a nyitott világú és a live service-re épülő játékok fejlesztése mellett. Ezt maga a vezérigazgató, Yves Guillemot nyilatkozta a negyedéves kérdezz-felelek során.