Képzelj el egy olyan GTA-t, amiben a rendet náci katonák próbálják fenntartani, egy olyan Assassin’s Creedet, ahol a 40-es évekbeli Párizsban ellenállóként kell magasrangú tisztekkel végezned, s végül egy olyan Sin City-t, ahol egyszerre minden kiszínesedik, ha az ellenállás kellőképp megerősödött. Igen, a The Saboteur korrekt játék lehetett volna, ha a fejlesztők nem csúsznak el néhány keresetlen banánhéjon.
Egy messzi-messzi galaxisban a Pandemic rájött, hogy ők megunták a Star Wars: Battlefront sorozatok fejlesztését és valami egyedivel szeretnének előrukkolni. Ekkor született meg a Saboteur, a fejlesztők rég dédelgetett álma, amely a második világháborúba kalauzolja el a játékost egy akció-kaland játék keretében. Arra összpontosítanak a srácok, hogy megtörjék az unalmas és már lassan monoton folyású második világháborús játékok tömegének hömpölygését, ezzel a már lassan két és fél éve fejlesztett játékukkal. Most ebben a kis előzetesben elolvashatjátok, mi is várható ettől a játéktól.