Pár héttel ezelőtt felbolydult a gémer társadalom, mikor elérhetővé vált a várva várt és nem véletlenül legendás F.E.A.R. (First Encounter Assault Recon) második részének a demó változata. Az első rész igencsak gyatrára sikeredett átirata után okkal reménykedhettünk benne, hogy ezúttal valami igazán nextgent fogunk kapni a pénzünkért. A demó szuper jó volt, magában hordozott mindent, amire csak vágytunk. De közben történt valami, amire senki sem számított… megjelent a Killzone 2 demó, ami nagy mértékben átalakította egy minőségi játékról alkotott véleményünket, értékrendünket… de ne menjünk ennyire előre.
2005 karácsonya a titánok harcának tűnt, ám később kiderült, hogy az érkező nagy nevek nem igen akarózták beváltani a hozzájuk fűzött reményeket. A Quake 4 túl régimódi, a Call of Duty 2 túl repetitív volt. A csúcsgépek tulajdonosai már-már kezdtek csalódottá válni, mígnem a Monolith meghallgatta imáikat, és mentőövként dobta lábaik – illetve inkább monitoraik – elé a F.E.A.R.-t…