A külföldi PC Gamer magazin erősítette meg, hogy a Batman: Arkham City PC-s verziója 3D-támogatással és PhysX-szel érkezik, amik még tovább javítják az egyébként is fantasztikusan festő játék látványvilágát, s persze valamennyire értelmet adnak a jóval drágább és fejlettebb hardvernek is.
Az újság beszámolója alapján a játék jellegéből adódóan - sok magassági ugrálás, kapaszkodás, egyik épületről a másikra lendülés - a 3D-s effektusok nagyon jól kijönnek, és tényleg hozzátesznek az élményhez, azonban mivel az Arkham City látványvilága eleve elég sötét, a 3D ezt valamennyire még sötétebbé teszi.
A PhysX-szel kapcsolatban már inkább kisebb, de szintén látványosabb elemekre kell számítani, mint például a faajtó szálkásra szakadása, ha átdobunk rajta egy szerencsétlent. Ezzel, s persze a magasabb felbontással kombinálva az Arkham City jóval összetettebb grafikát kap PC-n, mint a két konzolon. A megjelenési dátum viszont mindhárom platformon megegyezik: október 21.
A mai napon kifejezetten örülhetnek a PC-rajongók: nem elég, hogy a Deus Ex fejlesztői bejelentették, a PC-s lesz a legjobb az összes verzió közül, most a Batman: Arkham Cityvel kapcsolatban tudtuk meg, hogy a számítógépes változat itt is kap néhány kisebb extrát.
sőt, anno nekem egy 9600 gt volt a converter + render kártya, teljesen jól szuperált a cuda pluginnel.
nem kis melót kapott a kártya (9600 gt + 4 mag fullra pörgetve), a google earth magyarországi képeit töltötte le (egész hazánkat, lod16 felbontásig), majd azokat konvertálta.
az eredmény ez lett:
http://www.flickr.com/photos/ekre/sets/72157606564575201/
Egyébként úgy látom hogy a komoly fejlesztő cégek ismét a PC-t részesítik előnyben!
Én nagyon örülök ennek, mert úgy látszik nem csak hogy jobbat kapunk a pénzünkért, hanem lényegesen kevesebbért mint a konzolos verziók.
Szóval ilyen hülyeséget, h SLI rendszereknél meg bivaly kariknál érdemes bekapcsolni, nem kellene írnod...
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.