Black Ops - Annihilation Map Pack teszt

  • Írta: Ca$h
  • 2011. július 21.
  • annihilation, black ops, call of duty, dlc, teszt, x360
Link másolása
Ahogyan azt már a Treyarch-tól megszokhattuk, szinte mértani pontossággal látják el a rajongókat pályacsomagokkal. Még ki sem hűlt a HDD-n az előző Escalation, már itt is van nekünk a legújabb csoda, ami a hírek szerint viszont nem is az utolsó lesz.

A csomag természetesen ismét négy teljesen új multis-, és egy zombis pályát tartalmaz. Első körben a vadregényes Shangri-La dzsungeléről írnék nektek egy szösszenetet. Nagyon úgy néz ki, hogy az előző csomag szupersztár zombihentelő főszereplői nem arattak éppen osztatlan sikert, ugyanis a történet szála visszatért a mindenki által szeretett pszichopata gyilkosainkhoz, akik egy véletlen folytán időzavarba, vagy inkább időgépbe kényszerültek menekülni a végtelen zombihorda elől. A viszonylag rövid teszt alatt ami rögtön feltűnt, az a gyönyörű grafika és végletekig megtervezett pályaszerkezet. Lesznek természetesen új ellenfelek, vissza fogjuk még sírni a jó öreg náci-zombizást, az már egyszer biztos. Rengeteg titok, rejtett poén és sok-sok kellemesen végigborzongott óra, nap, hét vár minden kedves rajongóra. Ez garantált!


A négy új pálya beváltotta azt, amit a Treyarch manapság magáról híresztelt, ugyanis mind a Drive In, a Hazard, Silo és a Hangar 18 alaposan átgondolt, aprólékos munkáról árulkodó pályák. Látszik, hogy a készítők valóban nagy hangsúlyt fektettek arra, hogy a rajongóknak kedvezzenek és valóban minden egyes csomaggal egyre jobbak lesznek a srácok. Ezúttal kissé erősebben érezhető a sniper-uralom, sok olyan pont van, ahol szinte az egész pályát be lehet látni, ezzel persze örök fragszerzési lehetőséget nyújtva a vadászoknak.


Van azonban két dolog, amit még mindig nem értünk itt a szerkesztőségben. Az egyik, hogy ha már a Black Opsnál kitalálták és újonnan bevezették a franchise-ba az interaktív háttért, mint olyat, akkor vajon a csomagokban miért szűkölködnek a pályák az izgő-mozgó dolgokban? Miért nincsenek olyan monumentális jelenetek, mint mondjuk az egyik első pályán a letaglózóan látványos, beinduló rakéta. A másik dolog, ami viszont már sokkal fájóbb pont nálam, hogy még mindig nem elérhető minden játékmód az új mapoknál. Ahogyan eddig, itt se tudunk egy jót hardcore-ozni, ami történetesen nekem a kedvenc típusú játékom. Fogalmam nincsen, miért kell ezt az egyszerű dolgot újra és újra kihagyni, mint lehetőséget…


Az Annihilation csomag tehát hozza a szokásos színvonalat, biztos vagyok benne, hogy a rajongók sok örömet fognak benne lelni, aki meg utálja a CoD-ot, az minek foglalkozik azzal, hogy kijött egy újabb csomag, ugyebár Nekik üzenem, hogy könnyen lehet, szeptember környékén érkezik a negyedik és egyben utolsó kiegészítés, amivel a Treyarch történelmet fog írni, lévén még soha egy CoD-hoz se jött ki négy DLC. Úgy legyen, én várom sok-sok szeretettel!

Kapcsolódó cikkek

18.
18.
K2 The Highest
#17: Hallod Fojesz...Tesó...Hát Te csak egy szerkesztő vagy...Honnan tudnád Te mi fán terem a teszt?
14.
14.
Garfartix
#11: Jó szórakozást vele :)
13.
13.
Moldren
Ha a map pack-ok első betűit összeolvassátok FEAR jön ki:
[F]irst Strike
[E]scalation
[A]nnihilation
[R]etaliation
12.
12.
shooter1234
#6: Az MW2 multiplayer fejlesztésénél segített egy kicsit a treeyarch is. Azt nem tudom hogy pontosan mit, de segített, úgyhogy azért nem telesen az iw fejlesztette.
11.
11.
Szbarn
#1: Én azért letöltöm:D
10.
10.
Raam989
#8: Ahha, köszi. Akkor még van esélye a dolognak. De ez tényleg fail, hogy nem lehet direkt HC-t tolni az új mapokon...
9.
9.
Raam989
#7: Más is megbékélhetne már vele, mert kezd unalmas lenni a téma.
8.
8.
Ca$h
#5: Csak külön a map pack menüpontban nem lehet HC-zni, de ha simán rányomsz a HC Deathmach-re és megvannak az új mappok is, akkor természetesen ezeket is ki tudja sorsolni neked a játék!
7.
7.
wildláma
ha már a kommentekben mindenki az árakról beszél, a tetszben miért nem lett megemlítve? nem fikázás képpen, de körül belül egy éve ilyenkor, amikor a MW2 dobálta ki a dlc-it, akkor mekkora felháborodás kerekedett az árból. nekem ez úgy jött le hogy a kedves szerkesztőség megbékélt a ténnyel
6.
6.
Quent1n
#2: Sajnos pont a sok technikai malőr miatt olyan a BO amilyen. És ahhoz képest, hogy letettek nekik egy MW2-őt az asztalra, hogy akkor ebből lehet kihozni valamit, nem nagyon jött össze, ismét. Lehet, hogy a régi IW-sek nem figyeltek a rajongókra annyira, de amit letettek az asztalra az jóval korrektebb produktum volt, pláne, hogy az egész az ő munkájuk volt nem csak át kellett dolgozni.

RAPTURE1: A DLC-ket a pofátlan CoD árakat ami az összes CoD-ot érinti, ezt mind az Activison-nek köszönheted.

A bemutató alapján ez is egy szokásos nesze semmi fogd meg jól 3-4 ezerért DLC. Következő DLC-vel annyit rá lehet költeni ezekre a "csodás" csomagokra min a full játék volt. :S
5.
5.
Raam989
Na ne... Nem lehet HC játékmódokat tolni a DLC pályákon? Ez most komoly? Épp azon gondolkoztam a napokban, hogy beszerzem a DLC mapokat, de ha ez igaz, akkor lemondok róla, mert én bizony jobban szeretek HC-ben játszani...
4.
4.
falselight
#3: azt hiszed nekik van beleszólásuk a pályacsomagok árába?
3.
3.
RAPTURE1
#2: Viccelsz? Ha törődnének a rajongókkal akkor nem kérnének ennyi pénzt a mapokért a többmilliós eladás után , csak a pénzért teszik. A pc verzióról meg nem is beszélek.
2.
2.
falselight
a treyarch tényleg mindent megtesz a rajongókért és hallgatnak a visszajelzésekre, ellentétben az iw-vel. kár, hogy a sok technikai malőr tönkreteszi a black ops-ot.
1.
1.
Garfartix
Annyire nem szeretem a CoDot, hogy plusz pénzt adjak ki pár új mapért, nekem mindig is elég volt az alap map pack.

Egyébként alig várom, hogy a BF fanok miket alkotnak majd itt!
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...