A hétvégén vörösen izzottak a 10/100-as kábelek, nem egyszer lehetett látni, hogy a létszám egy millió felett volt, ami nem is csoda, hiszen dupla tapasztalati pont hétvégével (DXP) ünnepelhettük eme eseményt. Sajnálatos módon a Modern Warfare 2 rajongóknak idáig csak kétszer lehetett ebben részük, nem igazán értem, hogy az Infinity Ward miért utál minket – rajongókat – ennyire. Sebaj, mert a Treyarch-kal teljesen más a helyzet, ők rendszeresen tartanak ilyen eseményeket.
A csomag, ahogyan azt sajnos már megszokhattuk, súlyos 1200 pontba kerül, és ha mindez nem lenne elég még régiókódos is, ráadásul a lehető legrosszabbik fajta, ugyanis még a játék nyelvét is figyelemmel kíséri. Tehát, ha mondjuk egy kínai testvérünk szeretne az angol anyanyelvű First Strike-kal nyomulni, akkor erre csak akkor lesz lehetősége, ha gyorsan elutazik Angliába, vagy ha bérel egy angol szervert a letöltés erejéig. Még nekem, a fanatikus amcsi live-osnak is venni kellett egy nagy levegőt és honosítanom kellett a gamertagemet, mert szerencsére mi az EU régióba tartozunk és működnek az angol letöltések is.
Miután hangos káromkodások és dühromok után magunkhoz tértünk, és sikerült végre lerántani a csomagot, a jutalmunk nem marad el. Négy, alaposan kidolgozott pálya és egy ugyancsak zseniális zombi vár minket, a jól megszokott, igencsak magas színvonalú Treyarch-minőségben. Méretük szerint mindegyik közepesnek mondható és darabonként egy külön-külön kis világot tapasztalhatunk meg, egyéni sajátosságokkal ellátva.
A Berlin Wall különlegessége a pirossal jelölt területekben nyilvánul meg, amikre ha véletlenül rálépünk, pillanatok alatt automata gépágyúk sorozatától kilyuggatva végezzük. Kowloon kicsiny városában élhetjük át a terror legmagasabb szintjeit, lévén egy olyan tetőteres városkomplexumban találjuk magunkat, ahol minden ablak, minden ajtó mögött a halál leselkedik ránk, és ha ez nem lenne elég akkor még bárhol a mélybe is zuhanhatunk. A Stadium az igazi rohangálós pálya, ahol ugyancsak minden épületbe, minden szintre fel lehet menni és nincsen egy biztos pont, ahol a kemperek nyugalomban érezhetnék magukat. A Discovery egy téli pálya, ahol a rutinosabb játékosok fogják jól érezni magukat, felfedeznivaló akad bőven, hát még izgalom.
De az igazi csemege természetesen a zombis Ascension lesz, ahol újra a World at Warból megszeretett, pszichopata gyilkos főszereplőink örökké tartó hentelésében vehetünk részt. A négy antihősünknek, akik időgépbe pattantak végső elkeseredésükben, ezúttal se lesz túl sok nyugta. Az orosz rakétasiló állomásban az élet nem éppen fenékig tejfel, őrületes lövöldözésre lehet újfent számítani. Külön jópofa dolognak tartottam, hogy amíg be nem kapcsoljuk az áramot, addig fekete-fehérben látunk mindent. Lesznek bőven új fegyverek, ellenfelek, perkök, fejlesztgetések, meglepetések és közösen felfedeznivaló területek. Igazi ínyenc falat minden kedves zombizónak.
Mint láthatjátok, a Blac Ops - First Stirke igazán megéri a pénzét, ha másért nem is, de a zombizásért mindenképpen. A bónusz négy pálya nekem személy szerint nagyon tetszett, nem csoda, hogy ezeket a sorokat éppen üveges tekintettel, a táskákat lapozgatva a szemem előtt írom. Kellemesen fárasztó hét van a hátam mögött…
Kapcsolódó cikkek
Most itt nekiállsz magyarázni, hogy villámteszt, meg bemutató... Édes istenem... Akkor nevezd át a cikket egyszerűbb mint itt magyarázni, beszólogatni meg személyeskedni. Erre semmi szükség. Legközelebb ha nem teszt, akkor nevezd bemutatónak ily egyszerű. És tudom, de akkor sem és akkor sem ....Oké, elhiszem!
A többit meg hagyjuk, hogy mennyi munka volt ebbe meg milyen tartalmas csomag. Nyilván rengeteg munka van a zombi pályában... Szeresd nyugodtan de reálisan nézve ajánlgatni felesleges, mert az árát NEM éri meg, kizárólag a rajongóknak de akkor ismét csak azt tudom mondani, hogy figyelj oda mit írsz, és ne a kommentek közt magyarázd, hogy de így de úgy, hanem írd meg úgy az cikket.
És egyáltalán nem röhejes fikázni(nem tudom ki ócsárolt itt, szerintem fogalomzavarban vagy), mert azon túl, hogy mindenkinek szíve joga, ez a csomag ennyi pénzért gyatra munka főleg annak fényében, hogy az alapjáték milyen minőségű lett. A jól megszokott Treyarch minőség... Egy játék DLC-je meg közel sem csak egy rajongónak lehet érték hanem azokat is ösztönözheti vásárlásra akik eddig nem figyeltek fel a játékra vagy már épp tették volna a polcra. Ld. RDR: Undead, BFBC2: Vietnam. De tudom, hogy úgyis hiába mondok bármit, mert itt cikkíró sose téved, és legfőképp sose ismeri be. Hibát pedig végképp tilos javítani. Ámen!
OFF: Most az új MOH-al játszom, de olyan történt velem (velem, aki az összes COD-OT Veteran szinten teljesítette), ami még soha – elakadtam benne. Azt hallottam, hogy a Pc-s verzióval gondok szoktak lenni, talán újra kell majd indítanom az a pályát, mert az egyik szakaszon egy hadsereg támad rám, és egy lövéssel végeznek velem :-(
#7 MÉG VALAMI! Mint ahogyan a cikk hosszából is látszik ez nem egy teszt, rövid, velős, nincsen értékelés... tehát bemutató vagy villámteszt... egy magadfajta high IQ srácnak ezt illene észrevenni!
hm. micsoda autentikus cod játékmód.
tényleg ezt eszik a népek? vagy ezzel amolyan PEGI "-10" gémmé avanzsálta magát a cod?:-)
lehet hogy rohadt nagy *** mondok de szerinetem 1200 ms pontnak kb. 2000-2500 ft-nak kéne lennie (mert ugyebár ez a dlc 10 dollárt ért és 1200 ms pontot kellett fizetni).
[igyekezzünk már kultúráltak lenni... - szerk.]
parancsolj. és ez nemhogy lag, hanem szaggatás. konzolon az ilyesmi megengedhetetlen.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.