Ezúttal nem egy kampány-kiegészítőt fogunk kapni, hanem a sokak által
imádott multis élmény bővül ismét ezzel a csomaggal. Öt új pálya, négy
új választható karakter skin (sáska oldalon a Savage Marauder, Savage
Kantus, COG oldalon pedig a Recruit Clayton és Thrasball Cole) de aminek
a legtöbben örülni fognak, az a fordulás lehetősége lesz, mint olyan.
A Call of Duty rajongói számára ismeretes lehetőség immáron itt is
megjelent. A lényege annyi, hogy miután elértük a maximális szintet (ami
a Gears esetében 100), megtehetjük, hogy törlünk mindent, amit korábban
elértünk, ezzel lenullázva a multis eredményeinket (a statisztikai
adatok megmaradnak), cserébe viszont speciális kitüntetéseket, új
fegyverskineket kapunk, és új kihívásokat tudunk teljesíteni, mellyekkel
szépen felfrissül a multis játékélmény. A különbség csak annyi, hogy a
nevünk mellett lévő jelnek köszönhetően mindenki tudni fogja rólunk,
mennyire tökös srácok vagyunk, hiszen mi elölről kezdtünk mindent. Nem
hiába hívják a CoD-ban presztízs módnak.
Az első pálya az „Academy”, nevét az Orákulum Akadémiáról kapta. Ez egy
közepes nagyságú térkép ami tökéletesen alkalmas egy izgalmasan, pörgős
Team Deathmachre. A második az „Anvil”, ami lehetőséget ad a
játékosoknak arra, hogy egy viszonylag nyitott térben aprítsák egymást. A
következő a „Depths”, ami egy hatalmas pálya, fantasztikusan
kidolgozott környezettel, szinte olyan érzésünk lesz, mintha a
bioshockos Rapture-ben lennénk. A negyedik az „Escalation”, ami a Gears
rajongóknak ismerős lesz, hiszen ez tulajdonképpen a Fenix-rezidencia, a
korábbi „Haldane Hall” feljavított változata, ahol remek, nosztalgikus
Capture the Flaget lehet játszani. Végül pedig a „Slab” az utolsó, ami a
Gears első részéből lehet ismerős, hiszen ez a börtön, ahol Marcus
raboskodott a játék elején, egy viszonylag kicsi pálya, alaposan ki kell
ismernünk ahhoz, hogy ne végezzenek velünk másodpercenként kétszer.
Gondolom, mindenki számára egyértelmű, hogy ezek a DLC-k a rajongóknak
készültek, nem pedig olyan embereknek, akik fel vannak háborodva azért,
hogy ezekért fizetni kell – egyébként jogosan. Én viszont úgy gondolom,
hogy minden gémer életében van minimum egy olyan anyag, amit annyira
szeret, olyan sok időt tölt el előtte, hogy ezek a pakkok minden pénzt
megérnek neki. Ők nem fognak csalódni benne, ezt garantálom!
Kapcsolódó cikkek
Igen, ez így van. De sajnos minden fejlesztő azt hiszi, hogy ez a játék pont az ő általuk elkészített játék, kapjon az pozitív, vagy negatív visszajelzést...
adamsfamily ez most ilyen.... elég Xd. Még el is gondolkodnék,hogy esetleg lehet benne igazság, de komolyan mondom, ebbe a mondatba kb 0 % igaz XD
Az szerinted jó volt amikor Lancerrel egy ledánolt emberkébe kb 50 millió lőszert kellett belelőni??? De azért jobb a Gears 2 igazad van XD XD!
Egyébként ezek ami itt a cikkben vannak utolsó mondatok teljesen igazak, vannak olyanok akiknek minden pénzt megér. + Ráadásként egyik legnagyobb fejlődést mutató játékok közé tartozik ! AKINEK NEM TETSZIK NEM KELL JÁTSZANI VELE! KÖsz :D
HAHAHAHA
#3:
#4:
Látom vannak itt még éjjeli bagjok:)
Ezek öröm teli hírek, bár én csak 15-ös szintű vagyok, de örülök, hogy még több kihívás, és tartalom vár rám!!!!!
Amúgy köszi a cikket, bármennyire is GOW őrült vagyok, én ezúttal is megvárok egy "All Fronts Collection"-féle gyűjteményt :-D
Ja nekem mondod :D
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.