Mass Effect 3 - Extended Cut DLC teszt

  • Írta: Ca$h
  • 2012. június 30.
  • dlc, extended cut, mass effect 3, teszt
Link másolása
Te is úgy gondoltad, hogy a Mass Effect 3 végét Shepard csak álmodta, hiszen kész elmélet tengerek épültek erre? Nem érted, pontosan mi is történt a végső képsorokban? Nem érted, hogyan tehették ezt veled? A kibővített befejezéssel talán választ kapsz kellemetlenkedő kérdéseidre…

Nem nagyon tudok még egy olyan példát mondani a játéktörténelemben, amikor a vásárlók szinte egy emberként álltak fel, teljesen kiborulva a látottakon, és szinte követelve, hogy kedvenc játékuknak igenis más legyen a vége. Rengeteg fórumot olvastam, nem akartam elhinni, hogy ilyen létezik, mert nekem személy szerint nagyon tetszett a vége, megfogott, megindított, elgondolkoztatott. De a statisztikák szerint abba a szűk 12%-ba tartoztam, akik hasonlóan vélekedtek róla. A többség dönt, amit a nép akar, azt teljesíteni kell, nesze nektek, itt van a jó kis szájbarágós, szinte szóról szóra elmagyarázott, GYP-s befejezés. Remélem, most mindenki boldog.


Nem tudom, hogy van-e köztetek olyan Battlestar Galactica-rajongó, aki látta a „The Plan” nevezetű utolsó és egyben iszonyatosan illúzióromboló mozifilmet. Ez, mindenki tudja, hogy a tenyeres-talpas, vörösnyakú, hambizabáló, paraszt amcsiknak készült, akik egyszerűen képtelenek voltak megérteni, mi is történt kedvenc sorozatuk végén. Nekik összevágtak és fel is vettek pár jelenetet, szinte már belegyömöszölték az agyukba a válaszokat, nehogy véletlenül bármit is gondolkodni keljen a szerencsétlen fehérnépnek. Hát kérem szépen, valami hasonló történt a Mass Effect 3-mal is.


Ellentétben a híresztelésekkel, az ég világon semmilyen „legend” nevű mentést nem fogunk találni a játékban, hiszen nagy valószínűség szerint az utolsó mentésünk eleve ez a legend nevezetű lesz, tudjátok, amikor az öreg mesél a kisfiúnak a gyönyörű bolygó tarkította égbolt előtt. „Naaaa mesélj nekem még egy történetet a Shepardről!” …  „Na jó, de ez az utolsó…” - és ekkor visszarakott minket a navikomputerhez, egészen pontosan a Cerberus bázis ostromához. Szinte száz százalékig biztos vagyok benne, hogy ez mindenkinek el van mentve, ha máshol nem, akkor auto vagy quick save-ben tutira, de ha mégsem, akkor vessen magára, vagy lehet, ebben az esetben valóban generál nekünk a játék egy legend nevezetűt.


Szóval újra nekifutva az utolsó nagyjából 2-3 órának sajnos azon fogjuk észrevenni magunkat, hogy az égvilágon semmilyen új jelenettel vagy döntéssel nem fogunk találkozni. Pont, mikor feladnánk és kétségbeesnénk, azt kezdjük gondolni: nem lehet hogy valamit elrontottam? Biztos leszedtem a DLC-t? Ilyen és ehhez hasonlatos gondolatok kínoznák az elménket, de ekkor fog történni valami csoda. Ugyanis pont a végső rohamnál, amikor nekifutunk a Citadellának, kezdenek el jönni az új jelenetek. Ami abból a szempontból kellemetlen, hogy alapvetően adott lett volna egy „back to the Citadel” repeat mission opció, nem kellett volna végigharcolnunk 2-3 órát, csak éppenséggel a repeat opció előtt van az első új jelenet, még véletlenül sem utána. Szóval ha nem akarunk lemaradni egy nagyon szép és megható jelenetről, ami többek között választ ad az elégedetlenkedők egyik kérdésére, miszerint mégis hova tűnt a Normandy legénysége, hogyan kerültek hirtelen az űrbe, amikor nemrég még velünk rohamoztak, akkor annak sajnos újra kell tolnia a cerberus rohamtól a végét. Érdekes, mert pontosan azt láttam az új képsorokban, amit a saját fantáziámmal elképzeltem, még véletlenül se más történt velük, még véletlenül se ért semmilyen meglepetés. Ezért érdemes volt hónapokig cseszegetni a Bioware-t.


De természetesen ez nem minden, innen már azért történnek apó, pici változtatások, az Illusive Mannel való beszélgetésnél mintha picivel több „reputation” kék és piros választási opció lenne, de ebben nem vagyok teljesen biztos, de végülis mindegy, mert a végeredmény minden esetben tök ugyanaz, maximum nem Andersonnal fogjuk nézni a kinyíló Citadella okozta döbbenetes csatateret. A katalizátor kölökkel való beszélgetésnél lép csak igazán képbe a szájbarágás kvintesszenciája, hiszen szinte minden mondat után vissza tudunk kérdezni valami fontosabb szóra, fogalomra, igazán mindenre választ kaphatunk, nehogy véletlenül maradjon valami misztikum, valami izgalom, nehogy szükségünk legyen bármilyen agymunkára az általa mondottakkal kapcsolatban.


Végül pedig, de nem utolsó sorban, természetesen ott lesz a három választási lehetőség, ami továbbra is marad a régi, a különbség csak annyi, hogy ezúttal lehetőségünk lesz visszautasítani az összeset, és megnézni egy kompletten új és nagyon jókedéjü befejezést is, kipróbálását erőteljesen javaslom mindenkinek, elérni a legkönnyebben úgy tudjuk, ha egy szép fejlövéssel jutalmazzuk meg a csillaggyermeket. Szóval a háromfajta befejezés marad a régi, a három különböző színű fénycsóvával együtt, de kiderül, hogy a Citadella és a Mass Relayek nem elpusztulnak, csak megsérülnek, nem tűnik el minden technológia a galaxisból, csak a legmagasabb szintűek lesznek az enyészeté. Válasszuk bármelyik befejezést, rá fogunk jönni, hogy igazából mindegyik pozitív, mindegyik szép és megható, csak a „Destroy”, avagy a piros színűnél marad elvileg életben Shepard, amin nem tudom, miért kell annyira kiakadni, hiszen az első rész végén is ráomlott az egész Citadella, mégis kijött a romok közül és akkor még mennyire örült neki mindenki. De elégedetlenkedők most is lesznek, még akkor is ha az utolsó betűig mindent a szájukba rágnak.


Az Extended Cut DLC tulajdonképpen egy elegáns bemutatás azoknak, akik nem értették, mi történt kedvenc játékuk végén. Maradt minden a régiben, csak alaposan el lettek magyarázva a történések, sok kérdésre választ kaptunk. Nekünk, akik alapból értették a végét, kellemes büszkeséggel telik majd meg a mellkasunk, mert igen, jól értelmeztük. Azok, akiknek nem tetszett, és hülyeségnek tartották, azok most is annak fogjá,k és menni fog tovább a fröcsögés. Egy dologban azonban mindenki egyet fog érteni, az új befejező képsorok méltóak lettek a játékhoz, nem rontottak az összképen, és bár elviselhetetlenül szájbarágósak, mégis meghatják az embert, még így is, hogy ezúttal már semmilyen szinten nem kellett hozzá az agyunkat, a fantáziánkat használni, maximum csak angol nyelvtudás szükségeltetik, de az se olyan nagy mértékben, hogy eret kelljen vágni miatta. Ez a vége emberek, jó lenne elfogadni végre!

Kapcsolódó cikkek

156.
156.
istipisti55
Én igazából azt hiányoltam az egész 3. rész végéből, hogy mikor már a Földön vagyunk, akkor lehetett volna egy stratégiai "szoba" ahol megtervezed, hogy a magaddal hozott segítséget hogyan osztod el. Például: az odáig legyen kötött, hogy leszállás a Földre a szárazföldi egységeknek, ahogy eddig is van. A változás viszont: a leszállás után a következő feladatra eldönthetnéd, hogy geth-eket, vagy kroganokat, vagy turiánokat, vagy ..... akarsz "magaddal vinni. Például el kell jutni egy toronyba, hogy kiiktassunk ott vmi csúnya reapert és annak függvényében, hogy mennyi erőt szereztél, az adott "pályán" kisebb ellenállásba ütköznél, és mondjuk látnád is, hogy tőled mondjuk 10-20 méterre (számodra megközelíthetetlenül) de látod ahogy a választott egységeid masíroznak, gyilkolják a kannibálokat meg stb... Kb olyan szinten mint ahogy a 2. rész végén kiválaszthattad hogy melyik feladatra ki lesz a kitüntetett.... Csak ez nagyban... És akár lehetett volna optimális(abb) fajválasztás az egyes helyekre, hogy aztán ki éli túl jobban meg hasonlók... Szerintem kib****ottul dobott volna az egész hangulaton...

Az hogy lényegében "4 féle" vége van... Szerintem abszolút nem igaz. Az egész 3. részben a végső döntéseidet hoztad... Megmented-e a kroganokat vagy nem, a quarián-geth incidens többféle kimenetele, Ashley/Kaidan esete a szenátorral, Thane (szerintem legszívbemarkolóbb) búcsúzása a hatalmas húzása után.... Lehetne még sorolni biztos.... Baka... :D

És akkor jön a vége, ami fölött bizonyos logikai helyeken lehet szemet hunyni, viszont szerintem is a kiegészített befejezéssel végül olyat kaptam, amire befizettem. Már elsőre is úgy kellett volna megcsinálni, és nem feltétlenül a többlet infók megadásával, hanem az egyes végső-videók diverzitásával, és valahogy mégsem különbözőek annyira, de a hangulat, a játék befejezéséhez szükséges volt.

Szóval egy nagyszerű trilógiát csináltak zseniális karakterekkel, sztorival, poénokkal... szerintem napestig lehetne írni.......
155.
155.
taverna23
#154: csak egyet tok veled érteni:)
én sem tartom magam idiótának azért, mert szar volt az eredeti befejezés... meg mi ez a szájbarágás??? semmi szájbarágás nincs benne, szimplán végre kicsit javítanak a játék végét övező irracionalitáson... najó, gyakorlatilag majdnem mindent kijavítottak:D
de őszintén annak a 12 %-nak, akik elégedettek voltak az eredeti befejezéssel
1: a game végén a normandia lezuhan... az a pár tucat emberke a hajón képes egy komplett kolónia kialakítására egy számukra is vadidegen bolygón??
legalább most el lett magyarázva, hogy a relék nem robbantak fel csak megsérültek, így javítás után a normandiának nem kell robincrusosat játszania egy vadidegen bolygón
mondjuk az továbbra is érdekes hogy Shepard amikor a kiskölyökkel társalog, hogy a francba vesz levegőt:):P
az indoktrinációs elméletben számomra a legnagyobb hiba, a thessiás küldetés, amikor a próteai számítógép felismeri a hülye kínait, mint indoktrinált személyt, de Shepard-ot nem aki ott áll tőle egy köpésre???:D ez a pálya végén van, a számítógép pedig Vendetta névre hallgat:)
meg a kedves cikk írója nagyon nagy mellénnyel írogatja, hogy akiknek eddig tetszett azoknak még jobban tetszeni fog, akinek meg eddig sem voltak elégedettek azok ezután is új befejezést akarnak...
"Nekünk, akik alapból értették a végét, kellemes büszkeséggel telik majd meg a mellkasunk, mert igen, jól értelmeztük. Azok, akiknek nem tetszett, és hülyeségnek tartották, azok most is annak fogjá,k és menni fog tovább a fröcsögés"
Bocsika én akkor ünnepélyesen besorolnám magam a harmadik csoportba, akiknek nem az volt a baja hogy nem értették a végét, hanem hogy baromira irracionális és logikátlan volt...plusz engem baromira zavart hogy rohadtul nem tudtam meg hogy mi lett a különböző civilizációk sorsa, továbbá hogy a romantikus érdekeltségem le se tojta a fejem...
de most ezzel az új kiegészítéssel totál megvagyok elégedve:)
nem mindig a többségnek van igaza, de itt a mass effect 3 esetében, igazuk van
154.
154.
h82hh
Legalább most már tudom, ha fellengzős mocskot akarok olvasgatni kinek az irományait keressem. "amit a saját fantáziámmal elképzeltem, még véletlenül se más történt velük, még véletlenül se ért semmilyen meglepetés." Mármint azon kívül, hogy a Normandy hajtóműve nem robban fel, nem lesz hajótörött a legénységből és nem pusztulnak el a Tömegrelék és vissza lehet utasítani a child lehetőségeit, illetve most már végre tényleg mindenkinek a fontos mellékszereplői villannak be az ominózus jelenetben nem a liara/ashley párosból az egyik. Hovatovább azt is elképzelted, hogy míg a társaink az utolsó pillanatig követnek minket az eredeti endingben és a rádióadás szerint mindenki meghalt rajtunk kívül, ők mégis sértetlenek? Ezeket is elképzelted? De ééédes! Az ending baja a logikátlanság és a katarzis teljes hiánya, a hangulatváltásról nem is beszélve. Aki ezek mellett így elmegy azt sem tudja miről beszél, tudok gratulálni!
148.
148.
guitarlord
#147: Erről Én nem vitázom tovább, nem volt célom meggyőzni Senkit arról, hogy jó a befejezés, csak arra akartam felhívni a figyelmet, hogy tök felesleges jártatni a Szátok, sírni, meg petíciókat indítani, mert ez már úgyis így marad, konzekvensnek kell maradniuk, az írónak szabadsága van, Ő így gondolta, Neked nem tetszik, Szerinted érdekelni fogja? Maximum egy újabb ME játékban szabad figyelembe vennie a kritikát, ha elrontották a mostanit, akkor elrontották, milyen dolog az, hogy utána megváltoztatják? Már leírtam mi lenne abból...Magamat tudom ismételni: Nem tetszik? Akkor játssz mást, van miből válogatni! Ebből a témából kiszálltam!
147.
147.
Lord Raziel
#130: Ez rohadtul nem igaz. Ez a befejezés nem volt művészi. Szimplán telibe szarták az egész világot. Tíz perc alatt jobb befejezést találok ki ami hűbb a történethez mint ez a moslék. Nem tudom mit tett hozzá az EC vagy mit vett el, de egy moslékot adtak ki a kezükből. Az egyik író arról magyaráz, hogy micsoda mélységet vittek a buzi verziós Shepardba. Mit vársz ilyen íróktól?! Komolytalan ez az egész. Egyszerűen a pofánkba lett szarva és kész. Elnézést a hozzászólás milyenségéért, de úgy tűnik itt a kulturált véleményt senki nem olvassa el.
146.
146.
Mr Gutsy
Nyugodtan töröljétek kedves adminok, senkinek sem fog hiányozni! Viszontlátásra!
144.
144.
attila4545
#142: Ha nem ismered akkor elmagyarázom a játékmechanika teljesen szubjektív mert egy LoL és egy Mass effect 3 grafikát összehasonlítva melyik lesz jobb?Egyiksem.De ezeken objektív lehet javítani.Érted?Tehát ME3 jobban néz ki mint az ME1 mégsem lett semmivel jobb egy LoL-hoz képest.
142.
142.
guitarlord
#141: Nem vettem youtubertől semmit, légyszives ne alacsonyíts le, és ne vádolj ilyen aljasságokkal, Én sem teszem ezt Veled! Egyébként pedig egyáltalán nincs fent ez a veszély, a Mass Effect-ből nincs 8-10 db és végképp nem egyformák és 4-6 óra végigvihetők....De van végre egy közös pontunk: a COD-ról alkotott vélemény:).

Szerintem zárjuk le a vitát és menjünk tovább!
141.
141.
attila4545
#139: Az a probléma ennek a logikának egy részével ,hogy ha ott hagyjuk akkor ez folytatódik én Pl. szinte csak RPGkkel játszok és azzal ,hogy a legnagyobb és lejobb fejlesztő ide süllyedt könnyen magával ránthatja az egész műfajt is(ugyanez a COD-dal elkezdték konzolosítani és most már csak konzolon FPS-eznek az emberek).És a játékmechanika nem objektív az a youtuber akitől ezt vetted nem azt mondta ,hogy objektív hanem azt ,hogy objektíven javítható.Egy játékba könnyű jobb grafót rakni de jobb sztorit nem.
140.
140.
vmiki88
#139: Lehet véleményem? Köszönöm.
Nekem az egész sorozat olyan élményt adott, amit játék nagyon ritkán ér el, ezért hálás vagyok Biowarenek, de a vége tényleg gyengus lett.
De ...DE.. mivel nem vagyunk szintetikusok, akiknek egy rugón jár az agyunk, mindenkinek lehet saját véleménye a dolgokról, van fantáziánk is, lehet spekulálni a dolgokon, kiegészíteni azokat. Neked miért fáj ez, hogy emberek erről vitáznak? Szemrákot kapsz tőle vagy mi?
(Ha ez kicsit sok volt neked, akkor bocs http://tinyurl.com/88sm3qv)
139.
139.
guitarlord
#138: Itt egy sztoriról beszélsz, ami szubjektív, ha egy játék objektíven szar, az pl. inkább a játékmenet, grafika, irányíthatóság ezek viszonylag objektíven értékelhető dolgok, és egy demóból is kiderülnek, de egy sztori nehezen értékelhető szubjektíven és egy demóból nem jön ki...Megvettük, van akinek tetszik, van akinek nem, a Harry Potter esetében is mondogatták, hogy az utolsó néhány könyv már nem volt az igazi, de nem volt ekkora balhé....Megveszel egy könyvet elolvasod és nem tetszik, ott is nekiállsz rikácsolni, hogy szar? Nem hinném...veszel egy másikat és reménykedsz, hogy tetszeni fog....ha meg olyan írótól van, akit kedvelsz, akkor majd a következő könyvére koncentrálsz...Kapitalista világ könyörgöm, ha nem tetszik valami, akkor ne foglalkozz vele, ilyen egyszerű, nem csak a ME sorozat létezik, lehet választani és van azért miből;)

Az, hogy aláírsz-e liszensz szerződést játék esetén Én sem tudom megmondani, de lehet meglepő dolgokat olvasnánk mindketten a telepítés elején, vagy konzolos esetben a kézikönyvben....Hidd el, Én értem és tudom, miről beszélek, a logikámmal nincsen különösebb probléma, annyit mondok, hogy amíg van választási lehetőség és amit választottál nem tetszik, akkor válassz mást és ennyi, gondold végig, mi lett volna abból, ha a BioWare megváltoztatja teljesen a befejezést...akkor onnantól mindenért hiszti ment volna, elszabadult volna a Pokol, káosz és anarchia jött volna, az 'írói szabadság' (mert ma már az AAA játékok sztoriját echte írók alkotják) ment volna a levesbe, és lett volna mivel takarózni, mert volt precedens arra, hogy a sok hiszti meghallgatásra talált....Ha már a logikámmal dobálózol, akkor ezt logikázd ki és szerintem megvagyunk!

Persze lehet tovább hisztizni, hogy így szar, meg úgy szar, meg, hogy a játékok is pontrendszeren vannak értékelve, igen azon vannak, de az csak egy kiindulási alap, egy ajánlás, amit Te vagy figyelembe veszel, vagy nem és ha már objektív, akkor igen, ennyit szabadna értékelni: játékmenet, grafika (ez határeset mennyire objektív), patent-e az irányítás, a harc stb., a sztorit és a feelinget, meg lehet említeni, mint szubjektív dolgot....Szóval inkább játsszunk más játékkal, ezt pedig hagyjuk békében már végre, elég már...
138.
138.
attila4545
#130: Én nem emlékszem hogy egy műdarab esetében aláírnék egy liszensz szerződést.És ha nem emelnék fel a hangjukat az emberek mert amit megvettek szar az jó meg OK szerinted?És egy játék objektíven is lehet szar és minden dolog szubjektív mégis pontrendszeren vannak értékelve a játékok ami viszont abszolút ezzel a logikával bármi bizonyítható és ellentéte is szóval ide ne nagyon menjél amíg nem érted meg.
137.
137.
ptya
#136: természetesen :)

The Indoctrination Theory - A Documentary
http://www.youtube.com/watch?v=caAqFFhBn2U

The Indoctrination Theory - A Documentary | Part 2
http://www.youtube.com/watch?v=dCQXwIIlMYc
136.
136.
tiazgriff
#128: Szia,

Be tudod linkelni a hosszabb változatot? :)
135.
135.
Harras
#133: ...na megyek reggelizni
134.
134.
guitarlord
#132: UI: Szerintem tartsuk távol Magunkat a politikától, ez egy videojátékokkal foglalkozó oldal, kár idekeverni olyasmit, amit tényleg már 10-ből 9 ember utál....
133.
133.
guitarlord
#132: Már nem azért, de az, hogy Te úgy alakítod a sztorit, ahogy akarod, és hogy az tetszik-e Neked, az két külön dolog egy játék esetében, hiszen eleve úgy van implementálva, hogy 'n' db lehetőség közül választasz, 'n' pedig erősen véges, tehát nem egészen igaz, hogy úgy alakítod, ahogy akarod, az csak PR és ha játszottál az első két résszel, márpedig jó eséllyel ez megvolt, akkor ezt Te is láthattad könnyedén, tehát teljesen felesleges volt egyáltalán meghallgatni és komolyan venni ezt a propagandát.

Adtak 'n' lehetőséget, ezzel eleget téve annak, amit ígértek és eddig is adva volt a sorozatban, az, hogy ezeket 10-ből 9 játékos utálja, bocs, nem számít, kaptál szabadságot, az, hogy ebből egy sem tetszik és ezzel sokan vannak így, és ennek kéne-e befolyásolnia a befejezést? Szerintem nem, ezt már megalkották, kibontották, ez van, ideje befejezni a panaszkodást, sírást, petíció indítását, stb. Ha nem tetszik a kaja, ne edd meg, nem hiszem, hogy a Párodtól/Anyukádtól, ha olyat főz, ami nem jön be, mást követelsz....Majd jön jobb;)
132.
132.
Giggsy
#130: Egy lövöldözős játék esetében még akár igazad is lenne. Csakhogy itt egy olyan címről van szó, ami folyamatosan azzal kérkedik, hogy ez a te történeted, te alakítod ahogy akarod. És ebbe bizony rohadtul nem fér bele egy olyan lezárás megírása, amit tízből kilenc játékos utál. És nem, nem azért mert nem értik. Azért ha nálunk két éve fülkeforradalomról beszéltek a nyomorult 54 százalékos sikerrel, akkor a 88 százalékos negatív visszajelzés a ME3 véget illetően micsoda? Én elfogadom azt, hogy akad akinek tetszett, de kurvára ők vannak kisebbségben.
131.
131.
ptya
#129: egyetlen egy esetben éli túl shepard, ha destroyra mész és elég nagy az EMS. ebben az esetben a kölök is mondta h meg fogsz halni és ahhoz képest h anderson útja volt mégis vörös (renegade) színben pompázott. a romok sem a citadella romjai hanem épülettörmelékek valszeg londonból.
túl sok minden mutat ebbe az irányba.. majd meglátjuk
130.
130.
guitarlord
#129: Miért nem lehet megérteni, hogy a videojáték művészet és a sztori a játékoson kívül álló dolog?!

Ok, sokaknak nem tetszik a befejezés és akkor mi van?! Elmagyarázza a DLC, amit az alap nem tett meg, vagy csak utalt rá?! Megmondták, hogy nem lesz megváltoztatva a befejezés, csak kibontják? Meg! Egy sztori nem kívánságműsor!! Ők így óhajtották befejezni és Nekünk, Játékosoknak megvan a jogunk a véleményünkhöz, legyen az pozitív, vagy negatív, de nem kell meggyőzni Senkit arról, hogy Nekünk van igazunk, mert ez szubjektív kérdés, nincs fixen jó vagy rossz!
129.
129.
attila4545
#128: Miért nem lehet megérteni ,hogy a befejezés szar?Nem, nem valami nagy zseniális terv amit bioware hozott össze. Nem, bioware a pofánkba köpött!És az EC-dlc azzal cáfolja ,hogy van epilógus. Érted? Elmagyarázzák mi történt miután választottunk nem felébred Shepard hanem elmondják ,hogy ez és ez történt.Vagyis már megtörtént és nem volt sulykolás.Epilógust meg nem hallucinál az öreg Shepard főleg nem úgy ,hogy halott!
128.
128.
ptya
nem láttam h említve lett volna itt az Indoctrination Theory. én nekem is feltűnt egy két dolog, de nem kötöttem össze őket.. és azt kell mondjam miután utána olvastam / utána néztem, én szenttül hiszem, hogy itt egy baromi nagy dolog van elrejtve :)
utube-on van 2x1 órás "dokufilm" róla, de itt egy 20 perces rövidebb is, + leírásban olvasmány.. melegen ajánlom mindenkinek!! :)
muszáj h ez legyen az igaz, és akkor játéktörténelem :)

http://www.youtube.com/watch?v=ythY_GkEBck
126.
126.
Nomad010
#122: Csodálom, hogy ilyen sokára került elő egy ilyen komment:d Amúgy lehet, hogy neked meglepő, de egy gamer oldalon előfordulhat, hogy összefutsz pár "kockával":hm I know, it's freaking weird:OO
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...