A világ második legnagyobb kiadója, az Electronic Arts is közzétette a tavalyi naptári évre vonatkozó pénzügyi helyzetjelentését: a cégnek ezúttal nem volt minek örülnie.
A világ második legnagyobb kiadója, az Electronic Arts is közzétette a tavalyi naptári évre vonatkozó pénzügyi helyzetjelentését: a cégnek ezúttal nem volt minek örülnie.
A 2007-es év bevételei emelkedtek az előző évhez képest, hiszen a 2006-os 1,28 milliárd dollár helyett ezúttal másfél milliárd zöldhasú folyt be az óriáskiadó konyhájára. Mindez szép és jó, ám ez a pénz még arra sem volt elég, hogy megtérítse az elkészített játékok, a marketingkampányok és más kiadások költségeit. A cég így tavaly 33 millió dolláros vesztesét könyvelhetett el - ez rekord az Electronic Arts történelmében, mely 2006-ban például 160 millió dolláros plusszal zárt. A sajtóközleményből kiderül, hogy számos EA-cím - köztük a Rock Band, a Need for Speed: ProStreet és a The Simpsons Game - nagyon jól szerepelt tavaly.
Amúgy az a név is sokat számít, mert garancía(akár negatív is) és ugye te is szivesebben veszed az ismert brand-ű termékeket, mint a T3Sc0-sat, pedig néha ugyanaz, csak a cimke más...
Mindenesetre talán ettől az EA észheztér, bár inkább nem, mert fenn is gyak azt írják, h jók vagyunk, csak nem vették meg a gémeket, amiből az lessz, h mégtöbb "sztárral" és hasonlókkal illusztrált reklámot kapnk meg marketingfogást játékok helyett...
A PS3 játékaikról nem is beszélve.
Meg is érdemlik. Ha szart csinálnak,akkor ne várják,hogy azt az emberek meg is vegyék.
VESSZENEK!!!! AZ EGYIK LEGUNDORíTÓBB ÜZLETPOLITIKÁJÚ KIADÓ!!!!
szerintem kb ennyivel le is lehet írni az egész EA probléma kört..
szvsz :P ha javulnak én örülök neki..mert amugy régen még az 'electronic arts' név idején csináltak jó dolgokat !
Reklám alatt nem azt értem hogy ott van a tévében hogy "ezt vedd meg", ne higgyétek hogy csak ez a reklám.
Reklám az amikor trailereket adnak ki, lefizetik a fontos médiaorgánumokat a hype-ért, hatalmas placcot bérelnek az expókon hatalmas kijelzőkkel, demókat állítnanak össze, sztárokkal reklámozzák a játékokat, sajtókonferenciákat gyűjtenek össze, és persze egy rakás PR szakembert eltartanak akik ezt mind szervezik.
Ilyen reklámja igenis minden játéknak van, ami csak kicsit is ismert.
"Az elnök-vezérigazgató beismerte: nem elég jók a saját fejlesztésű programjaik."
"Épp a minőségi problémák miatt határozott úgy az EA, hogy elhalasztja a Battlefield: Bad Company és a Mercenaries 2 megjelenését, amelyeket eredetleg a március 31-én záródó pénzügyi évre ígértek. A két cím legkorábban áprilisban érkezhet, mivel még szükség van a csiszolgatásukra."
Hát reméljük ezek után felébrednek és minden játékot csak akkor adnak ki, ha kész, és nem utólag a patch-patch-ének a patch-ével akarják javítani. (de az is sok esetben, csak "ragtapasz a törött kéznek")
(Forrás: HWSW)
Mindegyiknek nagy reklámot csaptak, mindehonnan ez folyt. És nem azt lehetett hallani "haj, de jó is!". Hanem hogy milyen über, a Crysis a Crytek 2.0 miatt, az NFS, mert NFS. És Hellgate, hát én a csalóka cinematic videók után elégé lesúlytó volt a demó. DS2 szörnyekkel.
Azért anno adtak ki j játékokat, mint MOHAA vagy BF. Csak sajna időközben ezek a címek is mélypontra kerültek.
Sok minoségi fejlesztonek nem kell a reklámra annyi pénzt kiadni, mert a szaksajtó és az internet megcsinálja nekik a reklámot. Csak sajnos a pozitív reklámhoz minoség kell. Az EA a tipikus amerikai mamutvállalat. Az emberek tobbsége gondolkodás nélkul koveti a reklámokat és egyéb agytompításokat. MInél tobbet látjuk, annál tutibb hogy meg is vesszuk. Szerencsére, ez most kicsit visszautott. Hol volt Half Life reklámhadjárat és hasonlók? Mégis szinte nincs olyan játékos aki ne ismerné a játékot. Remélem az EA ezek után kicsit tobbet bíz a minoség keltette hírnévre, mint a pénz uralta agymosásra. Annyi de annyi jog van náluk, hogy sajnos másokat megakadályoz, hogy egy-egy világban maradandót alkothasson. Ha már elvállalták és pénzt fektettek ebbe a hatalmas uzletbe, orulnék ha végre fel is nonének hozzá.
Ugye tudod hogy akkor vinnék magukkal a játékipar 90%-át?
Egyébként mi bajotok azzal hogy sokat költenek hirdetésre? Ha azt a pénzt a jáékokra költenék, akkor lehet hogy jobb lenne a minőségük, éppcsak a világon senki nem ismerné őket, beleértve minket is, szóval sokra nem mennétek ezekkel a játékokkal.
akkor sem fogja meg venni a hülye skót meg sváb! Hanem inkább letöltik.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.