Kötelező érvényű megállapodást írt alá a PhysX fizikai gyorsítóchipjéről és fizikai modellező szoftveréről ismert AGEIA felvásárlásáról az NVIDIA - írja a HWSW.
Kötelező érvényű megállapodást írt alá a PhysX fizikai gyorsítóchipjéről és fizikai modellező szoftveréről ismert AGEIA felvásárlásáról az NVIDIA - írja a HWSW.
A cél az, hogy az AGEIA technológiáit a jövőben az NVIDIA termékekbe integrálják, vagyis a GeForce chipek ne csak grafikus, hanem fizikai gyorsítóként is használhatók legyenek.
"Az AGEIA csapata világszintű, és ugyanaz a szenvedélyük mint nekünk: a legelképesztőbb és magával ragadóbb játékok létrehozása" -- mondta az akvizíció kapcsán Jen-Hsun Huang, az NVIDIA elnök-vezérigazgatója. "A világ legismertebb GPU-ját és fizikai motorját létrehozó csapatok házasításával játékosok százmilliói számára tesszük elérhetővé a PhysX gyorsítást a GeForce segítségével." Az NVIDIA közleménye szerint a GeForce 8800GT grafikus chip ideális lehet akár fizikai gyorsítóként is, hiszen 128 stream processzora párhuzamos feldolgozás esetén két nagyságrenddel erősebb bármilyen két- vagy négymagos x86 processzornál.
A cél az, hogy az AGEIA technológiáit a jövőben az NVIDIA termékekbe integrálják, vagyis a GeForce chipek ne csak grafikus, hanem fizikai gyorsítóként is használhatók legyenek.
"Az AGEIA csapata világszintű, és ugyanaz a szenvedélyük mint nekünk: a legelképesztőbb és magával ragadóbb játékok létrehozása" -- mondta az akvizíció kapcsán Jen-Hsun Huang, az NVIDIA elnök-vezérigazgatója. "A világ legismertebb GPU-ját és fizikai motorját létrehozó csapatok házasításával játékosok százmilliói számára tesszük elérhetővé a PhysX gyorsítást a GeForce segítségével." Az NVIDIA közleménye szerint a GeForce 8800GT grafikus chip ideális lehet akár fizikai gyorsítóként is, hiszen 128 stream processzora párhuzamos feldolgozás esetén két nagyságrenddel erősebb bármilyen két- vagy négymagos x86 processzornál.
Ha jól rémlik a GRAW-tesztből épp ellenkezőleg: 4-5 fps-sel lassabb a pPhysX kártyával. Látványosabbak voltak pl. a robbanások,de az fps visszaesett.
Tehát (ezidáig) nem gyorsít,hanemm lassít a gépen.
előbb-utóbb ez is a gép szerves része lesz. kis nosztalgiával tölt el egyébként, mert pont tíz éve ugyan ez zajlott le a 3d gyorsítókártyákkal. volt aki sikítozott, hogy áááá minek az, oszt manapság már az integrált kártyák is tartalmaznak 3d gyorsítást.
Az új VGA-k árát tuti a kétszeresére nyomja, és csak az extrém gamerek vehetik/veszik meg. De előbb-utóbb olyan alap lesz, mint a hardveres videógyorsítás.
Csak nVidia-n futó játékok évek óta vannak. Persze úgy hirdettik azon az igazi, nem úgy hogy csak azon megy. "The Way It's Meant To Be Played", hát igen, a játékok 80 %-a erre épül. És úgy tűnik ,hogy a Valve is az nVidia-ra hajlik -> lásd Portal demó.
1. Ott van példának a Lost Planet PC-s verziója. NVidia és a fejlesztők és némi pénz segítségével ATi kártyákon gond volt a játékkal. Ami már az elején is fura volt, hiszem XBOx 360-ban ATi van így PC-n miért jobb NV-n. Meg lehet ezekután nézni a Lost Planetet. Rondán megbukott.
Ezzel arra akarok célozni, hogy jó ha van egy kártyába extra de ettől függetlenül egy játék készítő sem engedheti meg magának hogy akkor a másikat nem támogatjuk. Így viszont már feleslegesenk tűnik.
2. Ez a fizikai dolog mennyit emel a kártyák árán??? És ez mennyire éri meg??? Haver gépében van ilyen kártya és őszintén azok kívül, hogy a GRAW-ba nagyobb volt a robbanás más különbséget nem láttam.
3. Mint nagy Valve Source Engine fan csak annyit tudok mondani. HAVOK mindörökké. Sokkal jobb a HAVOK. Melleseg ha jól tudom Intelé az is. Így teszem fel a kérdésem AMD, ATinak mi maradt???
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.