Megtekinthető a TOCA sorozat új részének, a Race Driver: GRID-nek az első trailere! A videó ugyan nem ingame, de magáról a játékmenetről elárul pár tényt.
Megtekinthető a TOCA sorozat új részének, a Race Driver: GRID-nek az első trailere! A videó ugyan nem ingame, de magáról a játékmenetről elárul pár tényt.
Kiderült többek közt, hogy lesznek esti futamok, maga a játék koncepciója pedig alapjában véve egy kicsit PGR-es, és egy kicsit NFS:PS-es lesz. Reméljük ütős egyveleget alkotnak együtt!
Kiderült többek közt, hogy lesznek esti futamok, maga a játék koncepciója pedig alapjában véve egy kicsit PGR-es, és egy kicsit NFS:PS-es lesz. Reméljük ütős egyveleget alkotnak együtt!
Még több korábbi kép a galériában
Ralph Fulton, vezető játék dizájner elárulta, hogy annyira ne számítsunk kemény szimulátorra, mint pl. a Forza 2-nél, ahol a hangsúly a realisztikus vezetésen, a fizikán volt, és csak aköré épült a grafika. Ezzel a játékkal a cél, hogy bárki kezébe véve egy kontrollert, élvezni tudja a játékot. Saját bevallása szerint inkább a PGR-hez hasonlítja a fizikáját. Amit kapunk, és nem kapunk még: időjárásváltozást nem, 60 fps helyett "csak" 30 fp-t, 20 autót egyszerre a pályán (Dirt-ben max 10 volt), dinamikus 24 órás nap-éj váltakozás (gondolom azért kicsit gyorsítva), 90 versenypályát 50 versenynappal, 4-es osztott képernyőt nem, 12 online játékost egyszerre a pályán (Carbonban ez ennek többszöröse volt), letölthető tartalmakat, személyreszabható autókat, netes eredménylistát, törhető autókat, 4 külsö kamerás nézetet, a Dirt-ben nagyon kedvelt "sisak kamerás" belső nézetet, Neon grafikai motor (mint a Dirt-ben), továbbá remekbeszabott achievement rendszert (X360). Ralph szerint ez nem egy tuningolós, pontgyűjtögetős, autódíszítős játék lesz. Amire igazán fókuszáltak: tökéletes kocsik, versenyérzet, adrenalin, küzdőszellem, törésmodell, dráma.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.