Egy az Eurogamernek adott interjúban a Gearbox fejese, Randy Pitchford válaszolt egy pár kérdésre a Brothers in Arms: Hell's Highway-jel kapcsolatban.
Egy az Eurogamernek adott interjúban a Gearbox fejese, Randy Pitchford válaszolt egy pár kérdésre a Brothers in Arms: Hell's Highway-jel kapcsolatban.
Az interjúban leginkább a többjátékos illetve az egyjátékos módról, és a konzolokon elérhető achievementekről beszél. A multiplayerben összesen 20 ember játszhat két csapatra felosztva. Mindegyik csapatnak lehetősége lesz vezetőt választani egy szavazó rendszer segítségével, aki meghatározhatja a csapat célját, kijelölheti a célpontokat és használhatja a Kommandó-rendszert. A többi játékos három kaszt közül választhat: harcolhatnak rohamegységként, tüzérként és különleges fegyverrel felszerelt alakulat tagjaként. A fegyverek egyébként realisztikusan sebzik majd az ellenfeleket.
Az egyjátékos módban javítottak a mesterséges intelligencián: a gép is hibázik, megzavarodhat és taktikusan cselekszik. Az egyjátékos mód hosszabb lesz, mint a Call of Duty: Modern Warfare kampánya, de természetesen Final Fantasy kaliberű játékidőre ne számítsunk. Az achievementek továbbra is elérhetőek konzolon, s míg PC-n nem lesz ilyen lehetőség, terveznek további extra tartalmakat, amit a játékosok kívánságai szerint alakítanak majd. A játék kap DirectX 10 támogatást, de Pitchford szerint nem lesz nagy különbség: "Aki nem tudja, alig fog változást észrevenni a két változat között."
Az interjúban leginkább a többjátékos illetve az egyjátékos módról, és a konzolokon elérhető achievementekről beszél. A multiplayerben összesen 20 ember játszhat két csapatra felosztva. Mindegyik csapatnak lehetősége lesz vezetőt választani egy szavazó rendszer segítségével, aki meghatározhatja a csapat célját, kijelölheti a célpontokat és használhatja a Kommandó-rendszert. A többi játékos három kaszt közül választhat: harcolhatnak rohamegységként, tüzérként és különleges fegyverrel felszerelt alakulat tagjaként. A fegyverek egyébként realisztikusan sebzik majd az ellenfeleket.
Az egyjátékos módban javítottak a mesterséges intelligencián: a gép is hibázik, megzavarodhat és taktikusan cselekszik. Az egyjátékos mód hosszabb lesz, mint a Call of Duty: Modern Warfare kampánya, de természetesen Final Fantasy kaliberű játékidőre ne számítsunk. Az achievementek továbbra is elérhetőek konzolon, s míg PC-n nem lesz ilyen lehetőség, terveznek további extra tartalmakat, amit a játékosok kívánságai szerint alakítanak majd. A játék kap DirectX 10 támogatást, de Pitchford szerint nem lesz nagy különbség: "Aki nem tudja, alig fog változást észrevenni a két változat között."
Ezt is beszerezzük a boltból, remek MP-el fog rendelkezni! Meg merem kockáztatni hogy lesz olyan jó mint a COD-4 nek van!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.