Hosszas várakozás után befutottak az első információk a tavalyi E3-on bemutatott I Am Alive-ról, amelyet anno Jade Raymond új játékaként híreszteltek el.
Hosszas várakozás után befutottak az első információk a tavalyi E3-on bemutatott I Am Alive-ról, amelyet anno Jade Raymond új játékaként híreszteltek el.
Az Assassins Creedről ismert hölgyeménynek viszont köze sincs a játékhoz, számolt be róla a GamesTM, aki amolyan "world exclusive" látogatás keretében beszámolót írt a Darkworks (Cold Fear) új játékáról. A játék valódi producere, Alexis Goddard (nőnek ő is nő) olyan filmekhez hasonlította új játékukat, mint az I Am Legend, a The Day After Tomorrow, a War of the Worlds, a Titanic, a Cloverfield, az Armageddon, a Jericho és a Lost - aki látta a nyári előzetes videót, tudja hogy miért.
Chicagót rejtélyes földrengés rázza meg, Adam Collins pedig csak a barátnőjét szeretné megtalálni (mintha a Cloverfield is hasonló történetre épülne...), emellett pedig elég túlélőt akar gyűjteni ahhoz, hogy a felmentő csapatok figyelmét magukra vonja. Világvége fílingből tehát kapunk majd rendesen, Goddard szerint pedig a játék lényege valóban csak a túlélés lesz, ami a megszokott társadalmi törvények felborulása mellett nem egyszerű feladat.
Az I Am Alive FPS lesz, ám nem a hagyományos lövöldére kell gondolnunk, sokkal inkább a Mirror's Edge-hez célszerű hasonlítani a programot. A hangsúly nem a lövöldözésen lesz, hanem a hangulat átadásán és a helyzet súlyosságának érzékeltetésén. Itt leginkább nem fegyverekkel fogunk túlélni, noha különféle mordályokkal is összefuthatunk utunk során. Ha emlékeztek a trailerre, Collins egy vizespalackkal mentette meg az életét, s bár meg is ihatta volna védekezve a kiszáradás ellen, ő mégis a bűnözők szomját használta ki a meneküléshez. A fegyverek is bevethetők trükközésre. Lőszerünk ugyan alig lesz, de ezt rajtunk kívül ugye senki nem tudja. Innentől nem nehéz összerakni a megoldást egy-egy vészesebb helyzet esetére.
És ez még csak a kezdet. Közel sem tudunk mindent az I Am Alive-ról, de már így is fantasztikusnak ígérkezik a játék. Érdemes megnézni az E3-as trailert, a hangulat garantáltan elkap majd Titeket. Remélhetőleg hamarosan beindul a médiakampány, mert már nagyon kíváncsiak vagyunk!
Az Assassins Creedről ismert hölgyeménynek viszont köze sincs a játékhoz, számolt be róla a GamesTM, aki amolyan "world exclusive" látogatás keretében beszámolót írt a Darkworks (Cold Fear) új játékáról. A játék valódi producere, Alexis Goddard (nőnek ő is nő) olyan filmekhez hasonlította új játékukat, mint az I Am Legend, a The Day After Tomorrow, a War of the Worlds, a Titanic, a Cloverfield, az Armageddon, a Jericho és a Lost - aki látta a nyári előzetes videót, tudja hogy miért.
Chicagót rejtélyes földrengés rázza meg, Adam Collins pedig csak a barátnőjét szeretné megtalálni (mintha a Cloverfield is hasonló történetre épülne...), emellett pedig elég túlélőt akar gyűjteni ahhoz, hogy a felmentő csapatok figyelmét magukra vonja. Világvége fílingből tehát kapunk majd rendesen, Goddard szerint pedig a játék lényege valóban csak a túlélés lesz, ami a megszokott társadalmi törvények felborulása mellett nem egyszerű feladat.
Az I Am Alive FPS lesz, ám nem a hagyományos lövöldére kell gondolnunk, sokkal inkább a Mirror's Edge-hez célszerű hasonlítani a programot. A hangsúly nem a lövöldözésen lesz, hanem a hangulat átadásán és a helyzet súlyosságának érzékeltetésén. Itt leginkább nem fegyverekkel fogunk túlélni, noha különféle mordályokkal is összefuthatunk utunk során. Ha emlékeztek a trailerre, Collins egy vizespalackkal mentette meg az életét, s bár meg is ihatta volna védekezve a kiszáradás ellen, ő mégis a bűnözők szomját használta ki a meneküléshez. A fegyverek is bevethetők trükközésre. Lőszerünk ugyan alig lesz, de ezt rajtunk kívül ugye senki nem tudja. Innentől nem nehéz összerakni a megoldást egy-egy vészesebb helyzet esetére.
És ez még csak a kezdet. Közel sem tudunk mindent az I Am Alive-ról, de már így is fantasztikusnak ígérkezik a játék. Érdemes megnézni az E3-as trailert, a hangulat garantáltan elkap majd Titeket. Remélhetőleg hamarosan beindul a médiakampány, mert már nagyon kíváncsiak vagyunk!
Ez igaz csak kérdés hogy meddig tartanak ki ezek a tartalékok 1 hét New York-ban kb 105millió liter ivó vizet jelent.
De ettől függetlenül is jó a játék:)
Földrengés után pedig nem tudod megnyitni a csapot főleg hogy ez egy "rejtélyes földrengés" lehet hogy az épületeket is fura szögben döntögeti kitudja :)
Nagyon ötletes várom már én is.
1ébként karaj game-nek ígérkezik!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.