Csalódást okozott a Tomb Raider: Underworld - mármint az Eidosnak, s persze szigorúan üzleti szempontból. Lara Croft új kalandjai ugyanis alulmúlták a várakozásokat.
Csalódást okozott a Tomb Raider: Underworld - mármint az Eidosnak, s persze szigorúan üzleti szempontból. Lara Croft új kalandjai ugyanis alulmúlták a várakozásokat.
Novemberi megjelenése óta másfél millió példány kelt a Tomb Raider: Underworldből, amit egyes címek még irigyelnének is hősnőnktől, ám az Eidos szerint ez - és lássuk be, igazuk van - egy minden platformra megjelenő játéktól gyenge teljesítmény: ők sem erre számítottak. A rossz hír igazi lavinát indított el: a kiadó éves bevételét addig 180 és 200 millió font közé lőtte be, míg ezt módosította 160-180 millióra, ami a részvények értékének 25 százalékos csökkenését vonta maga után. A hírek szerint az Underworldöt is jegyző Crystal Dinamics-nél harminc embert bocsátottak el aznap, állítólag a munkaerő jobb, takarékosabb kihasználása végett.
!azt azért nem szabad elfelejteni, hogy az anniversary tulajdonképpen az ELSŐ tombi, a legeslegelső remake-je.
A legend a második igazi része, a folytatása a történetnek,
az underworld pedig a befejezése mindennek.
Ami ezek között volt és sztem jó volt az a 2,3,4 - DE ezek mind csak mellékszálak. A többit kár is volt megcsinálni.
Summarum, nem hiszem, hogy egyhamar lesz új tombi
1. én is hiányoltam a croft manor-os részt.. függetlenül a felrobbantásától, még lehetett volna benne kalandozni, csak kicsit veszélyesebb lett volna.. vagy pont az oltásáról szólt volna a feladat aztán a kincs keresésről..
2. a sok egy forma kincset és a cserép törést már nagyon untam (akkor is, ha teljesen különböző volt a kincset tartalmazó a többitől és könnyű volt kitalálni melyikben van)
3. és persze a főellenság csaták is kimaradtak.. pedig mekkora volt a legend-ben..
Ez a mostani rész nem a kincsvadászatról szólt, hanem lara édesanyjának a visszahozásáról a túlvilágból.. és ha már ott voltunk, akkor helyre tettük a gonoszokat is.. :)
Összességében nem volt rossz, de nem hozta a megszokott "tombra" stílust.
Ok azt elismerem vannak gyengeségei is. Ilyen a Sonar Map is, mely jó hogy van csak sajnos felesleges. Legalábbis én a használata nélkül is minden gond nélkül végigvittem a játékot. Akkor hiányzik az előző részben meglevő külön bejárható Croft Manor. (még akkor is ha az elején látjuk elégni) Ugyanakkor szerintem az AL lehetne okosabb is és volt néhány bug is.
#15: azért anno a '90-es években a TR nagy siker volt. Emlékszem, mert sokat hallottam róla, de nekem PC, PS híján sose volt szerencsém hozzá. Előbb-utóbb mindennek eljön a holtpontja, a TR-nek talán most, és egy időre jegelni kéne a sorozatgyártását.
Egyébként van egy eladó példányom, 360-ra. Érdekel valakit?
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.