A tegnapi Crysis 2 teaserbe került pár olyan dolog is, amit nem biztos, hogy mindenki észrevett. Ezért itt egy kis összegzés, hogy mi is maradhatott ki.
A tegnapi Crysis 2 teaserbe került pár olyan dolog is, amit nem biztos, hogy mindenki észrevett. Ezért itt egy kis összegzés, hogy mi is maradhatott ki.
Mint a Halo: ODST esetében, itt is kaptunk pár érdekes dolgot elrejtve a jeges szilánkokban, így menjünk biztosra, hogy mindent megtudjunk a játékról. Az első képen egy pálmafát láthatunk egy villám társaságában, így meglehet, hogy ismét partközelben fogunk lenni. A második képen egy város van a háttérben és úgy tűnik, éppen egy tornádó sújtja a területet. A harmadik képen egy ajtó látható amin a "karantén" szó áll, valószínűleg valamilyen terjedő fertőzéssel is lesz dolgunk a játék folyamán. A negyedik és ötödik képen két mondat villan fel amik ezt teszik ki: "Még életben. De hogyan?" Ez valószínűleg Profétára utal, aki túlélte az első játék vége felé történő atomcsapást.
A hatodik képen egy működésképtelenné volt autó roncsait láthatjuk, romokkal körbevéve. A hetedik, nyolcadik, és kilencedik képen egy kordon van rendőrökkel, valamint egy tömeg, aminek a végén sikerül áttörnie az akadályt. Valószínűleg az idegen fenyegetés hallatán tömeges pánik ütötte fel a fejét világszerte. A tizedik képen házak, vagy inkább boltok állnak lángokban és emberek menekülnek el a helyszínről. Vajon fosztogatás indult, vagy az idegenek csaptak le? Az utolsó képen a nanoruha egy részét láthatjuk ami úgy tűnik, elijeszti az idegen fertőzést. Ennyi volt elrejtve a kis teaserben, de már így is következtethetünk, hogy valószínűleg globális méretű lesz a megszállás, így városokban is fogunk már harcolni, és biztos lesz még egy-két csavar a történetben. A bejelentés óta a CryTek elnöke, Cevat Yerli is nyilatkozott, és válaszolt pár kérdésre, jöjjön pár érdekesebb részlet:
A Gamasutrának adott interjújában Cevat megkérdőjelezte Hirai múltkori állítását, miszerint a Sony olyan konzolt biztosított a fejlesztőknek, aminek valódi erejét csak évek múltán lehet felfedezni, és kihasználni. Állítása szerint a csapat már rég végzett egy analízist, és szerintük a Crysis 2 teljes mértékben ki fogja használni a PS3 erejét. Cevat szerint már majdnem elérték a határt, sokkal többet ők sem tudnak tenni, de még azért próbálkoznak összekaparni 1-2% erőforrást ahonnan csak tudnak.
Az IGN-nek adott interjújában Cevat ismét megnyugtatta a rajongókat, hogy semmilyen befolyással nem lesz a konzolos fejlesztés a játékok PC-s változataira, és hogy nem kell félni, a PC-s verzió sokkal jobban fog kinézni, míg a konzolos verziók, a maguk piacához igazodva ott lesznek a legszebbek:
"Nem kell lebutítanunk a játékot; a technológia lehetővé teszi számunkra, hogy egy ütős Xbox 360-as és Playstation 3-as játékot csináljunk, és hogy egyben a PC-s mércét is magasabbra helyezzük. A PC-s verzió jobban fog kinézni, arra a tényre támaszkodva, hogy a PC többet tud. De a konzolokon konzolos játékokkal vetekedsz, a lényeg az, hogy a legjobb Xbox 360-as és a legjobb PS3-as játék legyen a piacon..."
Mint a Halo: ODST esetében, itt is kaptunk pár érdekes dolgot elrejtve a jeges szilánkokban, így menjünk biztosra, hogy mindent megtudjunk a játékról. Az első képen egy pálmafát láthatunk egy villám társaságában, így meglehet, hogy ismét partközelben fogunk lenni. A második képen egy város van a háttérben és úgy tűnik, éppen egy tornádó sújtja a területet. A harmadik képen egy ajtó látható amin a "karantén" szó áll, valószínűleg valamilyen terjedő fertőzéssel is lesz dolgunk a játék folyamán. A negyedik és ötödik képen két mondat villan fel amik ezt teszik ki: "Még életben. De hogyan?" Ez valószínűleg Profétára utal, aki túlélte az első játék vége felé történő atomcsapást.
A hatodik képen egy működésképtelenné volt autó roncsait láthatjuk, romokkal körbevéve. A hetedik, nyolcadik, és kilencedik képen egy kordon van rendőrökkel, valamint egy tömeg, aminek a végén sikerül áttörnie az akadályt. Valószínűleg az idegen fenyegetés hallatán tömeges pánik ütötte fel a fejét világszerte. A tizedik képen házak, vagy inkább boltok állnak lángokban és emberek menekülnek el a helyszínről. Vajon fosztogatás indult, vagy az idegenek csaptak le? Az utolsó képen a nanoruha egy részét láthatjuk ami úgy tűnik, elijeszti az idegen fertőzést. Ennyi volt elrejtve a kis teaserben, de már így is következtethetünk, hogy valószínűleg globális méretű lesz a megszállás, így városokban is fogunk már harcolni, és biztos lesz még egy-két csavar a történetben. A bejelentés óta a CryTek elnöke, Cevat Yerli is nyilatkozott, és válaszolt pár kérdésre, jöjjön pár érdekesebb részlet:
A Gamasutrának adott interjújában Cevat megkérdőjelezte Hirai múltkori állítását, miszerint a Sony olyan konzolt biztosított a fejlesztőknek, aminek valódi erejét csak évek múltán lehet felfedezni, és kihasználni. Állítása szerint a csapat már rég végzett egy analízist, és szerintük a Crysis 2 teljes mértékben ki fogja használni a PS3 erejét. Cevat szerint már majdnem elérték a határt, sokkal többet ők sem tudnak tenni, de még azért próbálkoznak összekaparni 1-2% erőforrást ahonnan csak tudnak.
Az IGN-nek adott interjújában Cevat ismét megnyugtatta a rajongókat, hogy semmilyen befolyással nem lesz a konzolos fejlesztés a játékok PC-s változataira, és hogy nem kell félni, a PC-s verzió sokkal jobban fog kinézni, míg a konzolos verziók, a maguk piacához igazodva ott lesznek a legszebbek:
"Nem kell lebutítanunk a játékot; a technológia lehetővé teszi számunkra, hogy egy ütős Xbox 360-as és Playstation 3-as játékot csináljunk, és hogy egyben a PC-s mércét is magasabbra helyezzük. A PC-s verzió jobban fog kinézni, arra a tényre támaszkodva, hogy a PC többet tud. De a konzolokon konzolos játékokkal vetekedsz, a lényeg az, hogy a legjobb Xbox 360-as és a legjobb PS3-as játék legyen a piacon..."
de kár h pc-n szebb lesz:S nah mind1 majd kiderül
Én féle,(igen félek) hogy egy leegyszerűsített játékot kapunk eredményül.
Tény:
Deus Ex:csodálatos játék, Deus Ex 2(multiplatform) túlságosan leegyszerűsítette, közel sem olyan jó mint az első rész.
F.E.A.R. 2, ugyanaz, hirtelen egy konzol lesz a fő fejlesztési platform, és közel sem lesz olyan jó a játék mint az első rész.
Plusz pár funkciót kiszedtek, ami az első részben benne volt.
Csak ennyi. Nem az a baj hogy kijön egy másik platformra. Az a baj hogy azáltal lehet túlságosan eltorzítják azt amit szerettünk.
Olyan mintha a barátnőd hirtelen úgy döntene, hogy rondábbá operáltatja magát.
19: Te leragadtál CSAK a játéknál. Zsét nem akarsz vele csinálni. Ne is vegyél PC-t legalább ide sem fogsz írogatni. Jobbulást.
A végső határ sztem itt csak egy jó reklámduma. eredetileg a Crytek annyira be volt rágva a Crysis után a PC-s táborra (khmm..WAREZ stb.), hogy ugyebár kijelentették: NEM LESZ TÖBB CRY ENGINE GAME PC-re! Ahhoz képest most mi van...... érdekes.
Kérlek,,, ne kezdjük újra!!
Vajon kijön annyiból mint egy XBOX 360 vagy egy PS3?
átalakított 7800GT vs 4 SLI-s GTX 285.
Asszem a pc nagyon elhúzott a konzolok mellett.
Na én ezt szeretem hallani. :)
Arra alapból már alacsonyabb beállításokkal jönne? mert ugye a végső határaik közt már lényegesebb künbségek vannak!
Talán a br-t nem fogják kihasználni, de a boxos verzió többlemezes lesz...
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.