Jó pár artwork, információ, és egy minimum követelményt hirdető lista is felbukkant a napokban a Natural Selection II hivatalos honlapján.
Jó pár artwork, információ, és egy minimum követelményt hirdető lista is felbukkant a napokban a Natural Selection II hivatalos honlapján.
Egy interjú során Charlie 'Flayra' Cleveland elárult pár dolgot a játékról, és a megjelenés előtt letölthető videoszerkesztőről is. Az NSII első kiadása a megszokott "classic" módot fogja tartalmazni, de a későbbi frissítések során valószínűleg új módok is felbukkannak majd. Nagy hangsúlyt fektetnek a készítők a moddolhatóságra is, így bárki könnyedén elkészíthet egy újfajta multiplayer módot saját ízlése szerint. Továbbá szeretnének minél dinamikusabb játékmenetet tervezni, amibe sok más mellett beletartozik például a katonai "áramhálózat" is, mely ha sérül, a lámpák villogását, majd végleges kialvását eredményezi. Ilyen még az Onos ajtó berúgó képessége például, mellyel a védett szobákba is bejuthatnak a Khaara faj teremtményei, és a dinamikus bakteriális fertőzés is, mely képes minden elektromos tárgyat kisütni, ha nincsen időben megfékezve.
A játék videószerkesztőjébe képesek leszünk importálni bármelyik pályát, helyezhetünk el világítást, modelleket, megszabhatjuk a kameraállásokat, és játszhatunk le animációkat is. Ezután kimenthetjük a videót egy Quicktime fájlként, majd a saját zenénket berakhatjuk alá. Aki előrendelte a játékot, az megjelenés előtt hozzáférhet majd ehhez a hasznos kis eszközhöz is.
A készítők elárulták továbbá, hogy a múltkori trailer anyag teljesen ingame volt, egyedül a rácsok rezgése, a motion blur mennyisége, és az Onos lassú animációja volt előre tervezett. Egy újfajta kamerakezelésnek hála olyasfajta belsőnézetes animációkat terveznek a játékba, mint amilyeneket a Mirror's Edge-ben is láthattunk.
Egy interjú során Charlie 'Flayra' Cleveland elárult pár dolgot a játékról, és a megjelenés előtt letölthető videoszerkesztőről is. Az NSII első kiadása a megszokott "classic" módot fogja tartalmazni, de a későbbi frissítések során valószínűleg új módok is felbukkannak majd. Nagy hangsúlyt fektetnek a készítők a moddolhatóságra is, így bárki könnyedén elkészíthet egy újfajta multiplayer módot saját ízlése szerint. Továbbá szeretnének minél dinamikusabb játékmenetet tervezni, amibe sok más mellett beletartozik például a katonai "áramhálózat" is, mely ha sérül, a lámpák villogását, majd végleges kialvását eredményezi. Ilyen még az Onos ajtó berúgó képessége például, mellyel a védett szobákba is bejuthatnak a Khaara faj teremtményei, és a dinamikus bakteriális fertőzés is, mely képes minden elektromos tárgyat kisütni, ha nincsen időben megfékezve.
A játék videószerkesztőjébe képesek leszünk importálni bármelyik pályát, helyezhetünk el világítást, modelleket, megszabhatjuk a kameraállásokat, és játszhatunk le animációkat is. Ezután kimenthetjük a videót egy Quicktime fájlként, majd a saját zenénket berakhatjuk alá. Aki előrendelte a játékot, az megjelenés előtt hozzáférhet majd ehhez a hasznos kis eszközhöz is.
A készítők elárulták továbbá, hogy a múltkori trailer anyag teljesen ingame volt, egyedül a rácsok rezgése, a motion blur mennyisége, és az Onos lassú animációja volt előre tervezett. Egy újfajta kamerakezelésnek hála olyasfajta belsőnézetes animációkat terveznek a játékba, mint amilyeneket a Mirror's Edge-ben is láthattunk.
Most jöjjön a játék minimum követelménye:
Microsoft Windows 2000/XP/Vista operációs rendszer
DirectX 9-es 256MB memóriával rendelkező videokártya
1.2 GHz-es Processzor
256 MB rendszermemória
Irányítás: egér, billentyűzet
Microsoft Windows 2000/XP/Vista operációs rendszer
DirectX 9-es 256MB memóriával rendelkező videokártya
1.2 GHz-es Processzor
256 MB rendszermemória
Irányítás: egér, billentyűzet
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.