Egy queenslandi professzor állítása szerint hamarosan minden korábbinál élethűbben kerülhet be arcunk a különböző játékokba. A technika mögött 8 év fejlesztés áll.
Egy queenslandi professzor állítása szerint hamarosan minden korábbinál élethűbben kerülhet be arcunk a különböző játékokba. A technika mögött 8 év fejlesztés áll.
Dr. David McKinnon a Queensland University of Technology és az Australasian CRC for Interaction Design (ACID) egyik kutatója szerint nincs messze az idő, mikor tényleg saját magunkat láthatjuk viszont a képernyőn - mondjuk a Playstation Home-ban. A nyolc évnyi kutatás eredményeképpen olyan szoftvert fejlesztettek ki, amely képes 2D-s képeket térbelivé alakítani, az eljárás után egyszerű fényképünkből 3D-s modell készül, így azt már fel is tölthetjük a Home, vagy akár a Second Life rendszerébe. Hogy a szoftver elérhető lesz-e nekünk egyszerű halandóknak, és milyen szkennelési technikát alkalmaz, arról nem szól a fáma. Az ötlet viszont nem újdonság a játékiparban, ez a technika viszont minden tekintetben fejlettebb, mint az EA Sport játékokban használt arckészítő program, mivel az nem csinál mást, csak fényképünket húzza rá egy alap hálóra, itt pedig tényleges 3D-s modell készül.
Dr. David McKinnon a Queensland University of Technology és az Australasian CRC for Interaction Design (ACID) egyik kutatója szerint nincs messze az idő, mikor tényleg saját magunkat láthatjuk viszont a képernyőn - mondjuk a Playstation Home-ban. A nyolc évnyi kutatás eredményeképpen olyan szoftvert fejlesztettek ki, amely képes 2D-s képeket térbelivé alakítani, az eljárás után egyszerű fényképünkből 3D-s modell készül, így azt már fel is tölthetjük a Home, vagy akár a Second Life rendszerébe. Hogy a szoftver elérhető lesz-e nekünk egyszerű halandóknak, és milyen szkennelési technikát alkalmaz, arról nem szól a fáma. Az ötlet viszont nem újdonság a játékiparban, ez a technika viszont minden tekintetben fejlettebb, mint az EA Sport játékokban használt arckészítő program, mivel az nem csinál mást, csak fényképünket húzza rá egy alap hálóra, itt pedig tényleges 3D-s modell készül.
az lesz a zavaros ha ronda zsíroshajó pattanásos ragyás kockák csinálnak egy homályos képet magukról aztán beszkenelik és át Photoshpoplják és nem értik mért jeleníti meg olyan furcsán a gép a 3D-s képet
Csak mert folyton az van felhozva példának...
Én a LIVE-on akarom látni! :)
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.