A Remedy tagadja a vádakat, miszerint a Microsoftnak egyszerűen csak szüksége volt egy újabb exkluzív címre, s ezért lefizették őket az exkluzivitásért.
A Remedy tagadja a vádakat, miszerint a Microsoftnak egyszerűen csak szüksége volt egy újabb exkluzív címre, s ezért lefizették őket az exkluzivitásért. Korábban egyébként már hírt adtunk arról, hogy finn fejlesztőcsapat miért nem tervezi elkészíteni az Alan Wake PC-s verzióját, akkor a Remedy a Microsoft által felhozott nem túl reális érvek ellen szólalt fel.
Ha emlékeztek, a Microsoft annak idején azt nyilatkozta, hogy vannak játékok, amelyek jobban a nappaliban, a TV előtt átélve, míg mások a PC előtt, intimebb környezetben működnek jól. Ezt az emeletes marhaságot cáfolta meg aztán a Remedy, mikor elmondták: a stúdió egyszerűen túl kicsi ahhoz, hogy egyszerre több platformra fejlesszenek, ezért döntöttek úgy, hogy csak az Xbox 360-ra koncentrálnak. Oskari Hakkinen ezt erősítette meg újra: "Kicsi stúdió vagyunk, körülbelül 50 emberrel, így csak egy platformra tudunk fókuszálni." majd hozzátette: "Jelenleg nincs tervben PC-s verzió".
JELENLEG-kiemelném ezt a szót!
Wördpíísz!
a remedy álláspontja szerintem bőven elfogadható, nem mellébeszélés, nem mentegetőzés.
a jelenleg nincs tervben meg általában semmit sem jelent (ugye a kizárt, hogy kiadjuk szövegek után mégis kaptunk sw:tfu-t, gta4-et and so on)
egyébként arra kíváncsi lennék, hogy anno a szarkeverés az ms miatt volt-e (ugye a vista-t és a dx10-et (ill az intel a quad procikat) az alan wake-el akarták promózni)
egyet remélek, hogy tényleg lesz olyan játék, mint amekkora a körülötte lévő hype.
Kyuubi: Biztos hogy ütni fog...
Csinálj. Jó. Játékot. Nem. Pedig. Egy. Kalap. Sz*rt.
A Relic eddig nagyon jól eléldegélt a PC-s fejlesztésből. A S.T.A.L.K.E.R. első része is két millió fölött jár. Ha jó játékot csinálsz, akkor venni fogják.
mikor lesz már gk-n is áprilisi tréfa? :)
ennyi.
:)
a baromarcúja....
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.