A Rockstar már úgy beszél a Red Dead Redemptionről, mint a valaha készült legambiciózusabb projektjéről, éppen ezért a marketingen sem fog spórolni.
A Rockstar már úgy beszél a Red Dead Redemptionről, mint a valaha készült legambiciózusabb projektjéről, éppen ezért a marketingen sem fog spórolni.


A játékvilágban talán a Call of Duty: Modern Warfare 2 a legjobb példa arra, hogy a jól kidolgozott, drága reklámhadjáratok idővel kifizetődnek: a tavaly ősszel megjelent FPS-ről gyakorlatilag csak az nem hallhatott, aki befogta a fülét - akkoriban még a csapból is az Infinity Ward játéka folyt.
A Rockstar is hatalmas reklámkampánnyal készül a Red Dead Redemption kapcsán. Bár a "vadnyugati GTA" egyébként is jó játéknak tűnik, botorság lenne a kiadó részéről, ha a gyenge marketingen úsznának el az eladások. Neil Stephen, a Rockstar egyik menedzsere szerint a TV-reklámokra szánt pénz jó részét már a játék megjelenése elköltik, a cél ugyanis az, hogy a Red Dead Redemption mindenki szemében AAA-s címként maradjon meg.
A Rockstar most először fog a mozikban reklámozni: olyan film elé vágnak majd be a Red Dead-előzeteseket, mint a Robin Hood, az Iron Man 2 és a Prince of Persia, ugyanis ezen filmek közönségei fogékonyak lehetnek a játék megvásárlására is. A filmszínházak pénztárainál bluetooth-vevővel felszerelt poszterek várják a sorban állókat, akik különféle - egyelőre meg nem határozott - tartalmakat tölthetnek majd le a játékhoz. A Rockstar emellett olyan cégekkel kötött megállapodást, mint a YouTube, a Microsoft, az IGN, a GameSpot és a LoveFilm, amelyek további videókat és Xbox Live-os extrákat nyújtanak a felhasználóiknak.
Stephenék remélik, hogy az óriási reklámhadjárat eredménye sok-sok eladás lesz, már csak azért is, mert a jövőben még inkább építenének a Red Dead-szériára. Vajon a Redemption túlszárnyalhatja a Grand Theft Auto IV sikerét?
A Rockstar is hatalmas reklámkampánnyal készül a Red Dead Redemption kapcsán. Bár a "vadnyugati GTA" egyébként is jó játéknak tűnik, botorság lenne a kiadó részéről, ha a gyenge marketingen úsznának el az eladások. Neil Stephen, a Rockstar egyik menedzsere szerint a TV-reklámokra szánt pénz jó részét már a játék megjelenése elköltik, a cél ugyanis az, hogy a Red Dead Redemption mindenki szemében AAA-s címként maradjon meg.
A Rockstar most először fog a mozikban reklámozni: olyan film elé vágnak majd be a Red Dead-előzeteseket, mint a Robin Hood, az Iron Man 2 és a Prince of Persia, ugyanis ezen filmek közönségei fogékonyak lehetnek a játék megvásárlására is. A filmszínházak pénztárainál bluetooth-vevővel felszerelt poszterek várják a sorban állókat, akik különféle - egyelőre meg nem határozott - tartalmakat tölthetnek majd le a játékhoz. A Rockstar emellett olyan cégekkel kötött megállapodást, mint a YouTube, a Microsoft, az IGN, a GameSpot és a LoveFilm, amelyek további videókat és Xbox Live-os extrákat nyújtanak a felhasználóiknak.
Stephenék remélik, hogy az óriási reklámhadjárat eredménye sok-sok eladás lesz, már csak azért is, mert a jövőben még inkább építenének a Red Dead-szériára. Vajon a Redemption túlszárnyalhatja a Grand Theft Auto IV sikerét?
NEM A REVOLVER FOLYTATÁS, két teljesen különböző történet. Főszereplők: anno: Red most: John Marsten
És sry a capsért.
Red Dead Redemption is a sandbox-style action-adventure western video game developed byRockstar San Diego, due for release on April 27, 2010 for the Playstation 3 and Xbox 360. It is the spiritual successor to 2004's Red Dead Revolver.
A Spiritual successor, sometimes called a Spiritual sequel or a Companion piece, is a successor to a work of fiction which does not directly build upon the storyline established by a previous work as do most traditional prequels or sequels, but nevertheless features many of the same elements, themes, and styles as its source material.
Egyébként nálam is tuti vétel a játék.
A Re Dead Redemption ezzel szemben egy új sorozat, ha sikeres lesz, de rögtön az első rész biztos, hogy nem fogja meghaladni a COD:MW2 vagy a GTA 4 eladásait.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.