Úgy látszik, a Konami észrevette, hogy a hat Fűrész-filmhez képest ők jócskán le vannak maradva - be is jelentették a napokban a Saw játékváltozatának folytatását.
Úgy látszik, a Konami észrevette, hogy a hat Fűrész-filmhez képest ők jócskán le vannak maradva - be is jelentették a napokban a Saw játékváltozatának folytatását.
Eleinte nem tudtuk elképzelni, hogyan lehet játékot csinálni a Fűrészből, aztán a Konami és a Zombie Studios mégis összehozta - el lehetett vele játszogatni, de azért remélhetőleg a folytatás többet kihoz majd a licenszből.
A Saw II új csapdákat, fejtörőket és új harcrendszert is, ígér amelyhez a bejelentés szerint nem árt majd a pontos időzítés, amennyiben nem szeretnénk hamar fűbe harapni. Fontos megjegyezni, hogy a történet nem köthető egyik filmhez sem, az időrendet figyelembe véve az első két rész közé tehető a játék. A folytatást újfent a Zombie Studios fejleszti, megjelenése idén ősszel várható PlayStation 3-ra és Xbox 360-ra - PC-s verzióról nem esett szó.
A Saw II új csapdákat, fejtörőket és új harcrendszert is, ígér amelyhez a bejelentés szerint nem árt majd a pontos időzítés, amennyiben nem szeretnénk hamar fűbe harapni. Fontos megjegyezni, hogy a történet nem köthető egyik filmhez sem, az időrendet figyelembe véve az első két rész közé tehető a játék. A folytatást újfent a Zombie Studios fejleszti, megjelenése idén ősszel várható PlayStation 3-ra és Xbox 360-ra - PC-s verzióról nem esett szó.
Csak én nem értem azt amit írtál? Mi az hogy csak Wii-re lesz? Ott van hogy ps3-ra, és xbox360-ra is várható ősszel, csak a pc-s verzióról nem esett szó. Akkor miért lenne csak Wii-re? Vagy ez valami poén akart lenni csak én nem értem?:D
Csakhogy a láda nem robbant egyből széjjel. Mindig meg kellett ismételni a csapdafelállítást és abba belecsalogatni a mukit. Egy csík jelezte is a ládikó stabilitásának mértékét. Tehát addig kellett újabb csapdákat állítani és belecsalogatni, amíg az a láda szét nem jött. Ez kb olyan Super Nintendós szint. El is ment a kedvem. A grafikáról nem is beszélve. A látvány abszolút nem adta vissza a filmben látottakat. Mondjuk nem is azt akarom mondani, hogy olyan legyen mint egy film, mert az nehéz lenne, de azért legalább összeszedhették volna magukat, mert maga a látvány egyáltalán nem volt iszonyatos.
Szóval nem tetszett.
Amúgy a játék pont azt végzi el amit a filmben kifogásolnak. Mert a filmek esetében az erőszakot okkal követték el. A játékban viszont tényleg a nyers brutalitás a lényeg. Ahogy ezt a videót is elnézem, szinte kifejezetten erre építenek.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.