Star Wars: The Old Republic - friss fejlesztői napló
- Írta: Gamekapocs
- 2010. április 23.
Link másolása
Új fejlesztői napló jelent meg a Star Wars: The Old Republicról A videóban megismerhetjük a harcrendszert, és megtudhatjuk, mik az egyes kasztok erősségei.
Új fejlesztői videonapló jelent meg a Star Wars: The Old Republicról. A videóban megismerhetjük a játék harcrendszerét, és megtudhatjuk, mik az egyes kasztok erősségei.
de kár találgatni, úgyis kiderül. de a pletyik alapján nem a mostanában megszokott módon működne az MT rendszer.
év vége felé majd kiderül (ha nem előbb :))
pörgös wow harc? az első videók egyike (van 1-2 rövid harcjelenet, eredeti trailert felesleges betenni, CGI az egész):
http://www.youtube.com/watch?v=XXDkVgh6lLc&feature=related
a tor egyik igen kellemes újdonsága (ami vagy összejön, vagy nem, videókon jó, de hogy játszva milyen lesz, az jó kérdés!), hogy a fegyverek nem csak a levegőben suhannak, érintik egymást (már persze aminek erre lehetősége van :)), a fegyver ha betalál az ellenfélnek, akkor nem lufot üt, de a fél hp-t leviszi. ez már eléggé illuzióromboló 2010-ben.
év végén kiderül, hogy mi lesz belőle.
amúgy az aion world design szerintem valami borzalmas, de a tor karakterek tán méginkább :)
Meg egyébbként is hiánypotló MMo piacon a minőségi scifi... Hát a fülemen jön már ki a fantasy MMo , de tényleg..és egyik rókabörösebb a másiknál..
Egyesek ennek melyik részét nem értik nem tudom felfogni ez nem gameplay. Amúgy meg a fanok biztos nyomni fogják ők pedig sokan vannak
pont ma tettek közzé egy ilyen effekt-bemutató videót
http://www.swtor.com/news/news-article/20100423_002
ON: a harcrendszer kicsit lassúnak, darabosnak tűnik, WoW-ban sokkal pörgősebb. De a Star Wars hangulat valszeg el fogja vinni a hátán.
2 éve talán elment volna, de most... elég gagyi, nem méltó a kotor névre..
de íme, protosaber:
http://images4.wikia.nocookie.net/__cb20091117054304/starwars/images/2/25/Corbosbattle.jpg
a lightsaber elődje, a markolat még folyamatos kapcsolatban van az övön lévő táppal. a markolat mégsem olyan ormótlan.
#10: Senki se fogja leverni, mert függők az emberek(nem mind). Nehezen tudnak átfüggősödni egy másikra, mert se graf se más nem érdekli csak az ami a függőségének tárgya a WoW.:D:D:D
Ergo a cél az, hogy a nem függők átpártoljanak(x milla) vagy megállítsák a WoW függősödés terjedését.. :D:D:D:D:D
a legtöbb mmo-ban nem is éri el a fegyver az ellent, itt erre direkt figyelnek, mármint, hogy a harc élethű legyen (szerintem mostani állapotában - már amit eddig láthattunk - veri a többit).
bár arra kíváncsi vagyok, hogy pvp esetén, ha mindenki rohagál, akkor ez hogy fog kinézni.
ami még mindig nem tetszik: karakterek végtagjai, a fénykardok markolata (egy markolat akkora, mint a karakter combja)
komolyan nem tom mit vártok ettől a harctól...sztem nincs vele baj...aztán lehet most osztani, hogy de így szaggat, meg úgy szaggat...
Nekem kifejezetten tetszik a harc, mozgalmasabb nem csak áll és üt... és az hogy szaggatott volt azt meg orvosolják majd.
wow-hoz képest pedig gyönyörű. (bár ez szubjektív)
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.