A World of Warcraft harmadik kiegészítője, a régi világot szinte teljesen elpusztító/átalakító Cataclysm belépett a Friends and Family bétateszt fázisába.
A World of Warcraft harmadik, Cataclysm alcímet víselő kiegészítője a minap belépett a Friends and Family bétateszt fázisába. Ami röviden azt jelenti, hogy a Blizzard alkalmazottak közeli ismerősei, barátai már javában nyomhatják a játékot.
A World of Warcraft 2004-es megjelenése óta a Cataclysm lesz a harmadik teljesértékű kiegészítő lemez a világ legnépszerűbb MMO-jához, ám az eddigi gyakorlattal ellentétben ezúttal nem kapunk egy teljesen új kontinest, hanem az alapjátékból és a korábbi Warcraft-részekből is megismert Azeroth vidékét alakítják át teljesen. Visszatér ugyanis a sorozat egyik legnagyobb főgonosza, a Deathwing névre hallgató őssárkány, és megjelenésével együtt rengeteg addig ismert vidék pusztul el és alakul át. Ismét kapunk két új fajt: a Hordához a goblinok, míg a Szövetséghez a worgenek csatlakoznak. A tengernyi új instance, raid, talentfa-átszabás, és majdnem teljes itemizáció átalakítás részletezésére persze itt most nincs elég helyünk, de minden valószínűség szerint hamarosan az újságírók és más meghívottak is bekerülhetnek a tesztelésbe, s akkor beszámolunk minden újdonságról.
http://cata.wowhead.com/talent
lehet szemezgetni hátha ez a végleges.
1,Új talentfa ami nagyon egyszerű h a retardáltak is tudjanak talentot csinálni !
2.STR gemelj és nem b....tad el!!!
3.jó volt h lehetett a földrészek között mászkálni és természetesen mindegyiket külön motor hajtotta.
4.Goblin/worgen pffffff
hát Blizz grat én maradok a 3.3.5 nél !!!
sokan szeretitek ezt, hát hajrá. de ne legyen kötelező mindenkinek szeretni!
speciel számomra sokkal élvezetesebb volt mondjuk az swg-ben építeni a városunkat, foglalatoskodni a diplomáciával, stb, vagy dnl-ben a várunkat és a kémhálózatunkat erősíteni (kis guildünk volt, ennek ellenére egy server epic battle pont, hogy miattunk alakult úgy, ahogy, ezért is kerültem be elsőnek a játék történelmébe, mint játékos :))
most meló, utána a nagyon anyázós postokat törlöm.
Cataclysm meg szerény vélemény szerint kalap hányadék lesz,és nem szeretném már megvárni.(+ van még 7 db 80as karakterem)
igazából az az mmo-k legnagyobb baja, hogy most mindegyik wow akar lenni (kivétel a garázs projektek, akik pont ebbe untak bele!). nem a wow és a blizz hibája, hanem azoké, akik nem látják, hogy a wow réteg jól elvan a wow-al, de a másik jó pár millió ember nem egy wow-ot akar, ha az kéne, akkor menne wow-ba (egy wow-ba belefáradt játékos meg nem fog leülni egy wow like játékhoz, mert akkor menne vissza wowozni).
a legnagyobb baj (szerintem), ami miatt annyira egysíkú most minden mmo: a blizz anno eldobta a sandbox wow tervét (2001-ről beszélünk) és a könnyedebb, nagyobb tömeget vonzó és könnyebben karban tartható themepark irányba vitte. így a hc gamer és a casual is megtalálja a maga kis örömét, de ha bővebb rpg tartalomra vágyna a nép, azt már nem.
speciel egy rpg-től 2010-ben elvárnám, hogy seamless world legyen, már 2003 környékén erre haladtunk, csak jött a wow, jöttek az insták és raidek és ez lett a trendi. ennek a fogalma is félresiklott, mert anno egy sandbox mmo esetén a raid annyit jelentett, hogy _játékosok_ lerohanják és fosztogatják _másik játékosok városát / faluját_ (ugye maga a raid fosztogatást, portyázást jelent).
speciel egy mmo engem már kapásból nem is érdekel, ha szerepel a raid és az insta fogalma a feature list-ben, mert köszönöm, én abból már nem kérek.
egy rpg szóljon arról, hogy a lehető legtöbb lehetőséged van a karakterrel, ebbe beletartozik a játékosok által vezett és _épített_ város (ala' swg), a szociális hubok kezelése (anno amikor wowoztam, warhammer, vanguard stb) direkt megnéztem, hogy ha megállok egy útelágazásnál, lesz-e valaki, aki csak úgy leáll csevegni. nem volt ilyen.
maga az egész játék azt sugallja, hogy menj csináld meg ezt és azt meg aaaazt, mert különben lemaradsz és akkor kimaradsz.
no ez egy rpg-nek nem lehet eleme.
ott volt a dark and light, swg, ahol pont, hogy az volt az egyik legjobb része a játéknak, hogy az egész a játékosokon múlott, nem azon, hogy x dev mit szarik ki magából és az egész csürhe kövesse az új követni valót.
dark and light-ban (vagy daoc) a játékosok írták a történelmet! bizony, a játéknak külön része a játékosok által tett változások alapján írott történelem volt (annál nagyobb feeling nincs is, ráadásul a játékosok által írt történelemben az első 2 megnevezett játékos karakter az enyém volt).
minimum ezt várnám el egy mmorpg-től, főleg 2010-ben.
ennek ellenére meg tudom érteni azt, akit a wow leköt és elvan vele. nem is zavar, örülök, hogy jó sokan jól elvannak vele.
de könyörgöm, a másikat is tartsuk már tiszteletben.
nyílván, hogy nem látatlanba írja valaki, hogy unalmas. lehet, hogy nem egy up to date játékosról van szó, lehet, hogy nem volt vérprofi, de ha megunta, akkor megunta és kész!
ha akkor ott hagyod, akkor nem itt tartanánk. nem miattad vagy adott egyének miatt törlök, hanem a stílusok és megfogalmazások miatt.
ill az azt követő hozzászólások utaltak erre, már hogy instáról van szó.
mea culpa :)
no de mindegy, hamarosan gyalulok
mindketten fogalomzavarban szenvedtek. nem instant, hanem insta, ami az instance-ból ered.
mmo esetén az insta annyit jelent, hogy egy rész, amin a csapatod van csak jelen, de párhuzamosan több insta is futhat (bár ezt gondolom nem kell magyarázni), egymástól teljesen függetlenül (persze be lehetne hozni a cross-instákat, de hagyjuk).
szóval az instance akar lenni, azaz insta.
http://en.wikipedia.org/wiki/Massively_multiplayer_online_role-playing_game#Instance_dungeons
a wowot lehet utálni, szeretni, de totál felesleges a másikra ráerőltetni a saját véleményünket. akinek tetszik, az játszik, akinek nem, az nem játszik. ennyi. se több és se kevesebb (persze értelmesen lehet róla beszélgetni, hogy kinek miért nem tetszik, kinek miért tetszik, de ezt ilyen anyázós szinten..... háááát, pöppet gyerekes (oviban volt nálunk ez, hogy pistike szerint a porsche 911 matchbox sárgában a tuti, míg gézuka szerint pirosban. egyéni ízlések és igények, pont))
Az meg a másik, hogy a kiegészitő váltásnál csak a tört szervereken kell újrakezdeni, mert ők új szervert inditanak. Eredetin csak megveszed, instal és tovább viszed a karaktered.
Ha már valamibe belekötsz, tudd hogy miaz...
Gu3sT drága, Te játszottál már valaha a WoW-al? Végjátszottad a WarCraft 3-at, és a TFT-t? Vagy neked azért volt unalmas, mert nehéz volt a fejlődés a kis agyadnak? Öcsém... Szánalmas vagy már bocs... Még a korod sem mered felvállalni :) Elmúltál már 11?
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.