Januárban a Sega egyik munkatársa még azt nyilatkozta, hogy az Alpha Protocolt talán folytatnák majd a jövőben - mint utóbb kiderült, erre mégsem kerülhet sor.
Januárban a Sega egyik munkatársa még azt nyilatkozta, hogy az Alpha Protocolt talán folytatnák majd a jövőben - mint utóbb kiderült, erre mégsem kerülhet sor.
Az Alpha Protocol sokat késett, és a végeredmény nem is lett olyan jó, mint azt a játékosok és a kritikusok várták. A Sega amerikai elnöke, Mike Hayes továbbra is úgy tartja, hogy a játék mögötti koncepció zseniális, a korábban emlegetett esetleges folytatás elkészítésére mégsem fog sor kerülni, ennek elsősorban gazdasági okai vannak: egyfelől a játék kevesebb bevételt hozott, mint várták, másrészt a játék értékelései sem alakultak úgy, hogy az Alpha Protocol sikeressé válhasson. Hayes tapasztalatai szerint egy hasonló szerepjáték nehéz helyzetben van, hiszen a sikerhez 9 pont közeli átlagos értékelésre lenne szükség, míg más stílusú játékok esetében elegendő az alacsonyabb, 8-8,5 körüli pontozás is.
Azért meg bocsánatot kérek, h 12 évesnek néztelek, nem volt profilba kiírva és megsaccoltam a kommented alapján
Látod, tévedni emberi dolog ;)
(Amúgy 23 vagyok)
Szerintem ha kitolnád még1x a MGS 1. részét akkor még mindig tetszene, és nem a graf miatt... épp erről beszélek
ui.: 17 vagyok, ahogy a profilom is mutatja
Utálom ezt a szilikongenerációt....
csúnya, nincs fizika - akkor mégis mi számít?!
számomra lehet akármilyen csúnya egy játék, ha van egy sajátos, vagy akárcsak egy kellemes hangulata, akk vmi földöntúli módon magával ragad engem, és azzal játszani fogok ... és ezzel nem csak én vagyok így sztem...
de a te korodbeilek sajnos már csak a grafot fogják nézni egy játéknál, és elfelejtitek, miért is volt annyi sok jó játék ps1-re
Mi számítson egy RPG-nél? Hát lássuk csak ... A SZEREPJÁTÉK része...
Ahh, ez most fájt...
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.