Szám szerint 17 pofás pillanatkép landolt a galériánkban a Crytek világmegváltásra hivatott shooteréből, újra összefutunk az idegen robotokkal is.
Szám szerint 17 pofás pillanatkép landolt a galériánkban a Crytek világmegváltásra hivatott shooteréből, újra összefutunk az idegen robotokkal is. A játék E3-as prezentációjának nagy sztárjai voltak a délceg ellenséges lépegetők, amiket csak jól irányzott raksivetővel lehetett elintézni, közelről sem tűnnek bizalomgerjesztőnek. New York éjszakai élete még háborús időszakban is nyüzsög, hősünk azonban minden akadállyal meg fog birkózni. A német brigádnak reméljük sikerül változatos hadszínteret felvonultatnia a betondzsungelben.
Az első Crysis ha játékmechanikailag nem is, technológiai szempontból sokak szerint máig csúcstartó, a Crysis 2 viszont egy igazán mesteri FPS-sé akar válni, mely kimunkált dramaturgiát állít fel, olyannyira, hogy az konzolokon is élvezhető lesz.
Az első Crysis ha játékmechanikailag nem is, technológiai szempontból sokak szerint máig csúcstartó, a Crysis 2 viszont egy igazán mesteri FPS-sé akar válni, mely kimunkált dramaturgiát állít fel, olyannyira, hogy az konzolokon is élvezhető lesz.
45#:P szintén, mióta az eszemet tudom, modern játéknál 2x AA-t használok, több fölösleges
Na, jo8 ! :P
16X-os a jatekokban 1ebkent a textura-szures ( Anisotropic-filtering ).
Van persze mod meg durvabb elsimikre, de tok felesleges, ahogyan mar fentebb irtam. ( 20X-os felettire, ATi-VGA-nal tesztelgettem anno )
Ami meg manapsag nagyon tudja "enni" a VGA-at, az a dinamikus feny-arnyek effektek es a magas-minosegu texturak. Elobbi nagyban fugg a VGA sebessegetol, ujszerusegetol ( pl. dX10-et es Pixel Shader 3-at mennyire tamogatja, ill. most mar lassan majd dX11-rol es P.Shader 4-rol beszelhetunk csak...) , a masodik inkabb a VGA-nak a video-memoria meretetol. Erdemes gyengebb VGA-aknal ezeket a beallitasokat is a jatekokban kozepesre venni, szvsz.
Remelem igy nyertek paran nehany konnyen szerezheto FPS-t ! :)
Akinek telik ra, az igenis elvezze mar a szep grafikat a PC-ejen es ne kelljen szerintem sem leragadnia 3-4 evvel ezelotti grafikai-szinten a konzolos butitasok miatt ! ;)
( Bocs, picit sarkitottam, konzolon is vannak 1ebkent szepen muato es jo jatekok, csak jo volna ha a mai PC-eken a FULL-graffot nem butitanak a konzolos jatekok grafikai-minosegehez ! :P Ennyi az en problemam csupan, aki persze csak konzolt tud venni, 1 bika PC helyett, az vegyen konzolt, viszont en pl. ne miatta szivjak. A PC-es minoseg maradjon meg, ennyit szeretnek ! )
A 2. képen szépek a fények, viszont az épületek elég részletszegények.
Ennyit tesz, ha 5 éves konzolokra fejlesztenek, majd azt konvertálják PC-re. Messze nem hozza a Crysis minőségérzetét. Persze ez nem gátolja, hogy a történet jó legyen, viszont jól látszik, hogy a PC-s grafikus hardver már 3 évvel ezelőtt túlszárnyalta a konzolgrafikát az egységesített shader architektúra és az arra épülő grafikus API-k miatt is.
Amugy hozzák a formát a 2vel is,nekem bejövős...
Az a baj hogy erről nem a programozók döntenek. Ha fent azt mondják hogy nem lesz Dx10/11 akkor ők abba nem szólhatnak bele.
Manapság az egyik konzol a fő fejlesztési platform, ami legtöbbször azt eredményezi mindegyik verzió ugyanúgy fog kinézni. Meg ugye a játék konzolos eladásainak sem feltétlenül segítene az a tény hogy létezik egy jobb/szebb verzió.
Ez most is így megy. :D
A LEHETŐSÉG legyen adott, úgy mint most. Valaki Dx11-ben tolja a Metro 2033-at, én DX9-ben. Had maxolja ki, ha már annyi pénzt költött a gépre. Ennyi.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.