Bitang jó képek érkeztek a Crysis 2-ből

  • Írta: zoenn
  • 2010. július 18.
  • Képek
Link másolása
Szám szerint 17 pofás pillanatkép landolt a galériánkban a Crytek világmegváltásra hivatott shooteréből, újra összefutunk az idegen robotokkal is.
Szám szerint 17 pofás pillanatkép landolt a galériánkban a Crytek világmegváltásra hivatott shooteréből, újra összefutunk az idegen robotokkal is. A játék E3-as prezentációjának nagy sztárjai voltak a délceg ellenséges lépegetők, amiket csak jól irányzott raksivetővel lehetett elintézni, közelről sem tűnnek bizalomgerjesztőnek. New York éjszakai élete még háborús időszakban is nyüzsög, hősünk azonban minden akadállyal meg fog birkózni. A német brigádnak reméljük sikerül változatos hadszínteret felvonultatnia a betondzsungelben.

Ugrás a galériához

Az első Crysis ha játékmechanikailag nem is, technológiai szempontból sokak szerint máig csúcstartó, a Crysis 2 viszont egy igazán mesteri FPS-sé akar válni, mely kimunkált dramaturgiát állít fel, olyannyira, hogy az konzolokon is élvezhető lesz.
53.
53.
V1SoR
#42: Én pont medium-lowon toltam, azért nem mondanám, hogy jobban nézett ki mint a KZ2, sőt. A CryEngine 2-nek pont az volt a legnagyobb baja, hogy indokolatlanul sokat esett a grafikai minőség. Ellenpéldának ott van a Stalker, ami még alacsony beállítások mellett is marha jól nézett ki.
52.
52.
hedzsooo
#49: Legjobb lenne, ha a regi Commodore 64-esemen futna, de azert ennyire ne rugaszkodjunk el a valosagtol talan... :P
51.
51.
xICEMANx
Remek képek tényleg csak elég egyszerü minőségben... kicsik és XD...
50.
50.
megalonagyix
42#bocs medi-hight akartam írni

45#:P szintén, mióta az eszemet tudom, modern játéknál 2x AA-t használok, több fölösleges
49.
49.
#19: Legalább akkor ne nőlne a rendszerkövetelményük a játékoknak. Ennek ilyen grafikával, meg ahogy dicsekednek, hogy milyen optimizált az engine, medium grafon el kellene futnia egy p4-esen, 1giga rammal és 6600gtvel.
48.
48.
gamerplayer
#47: portolnak(konvertálás helyett) bocs
47.
47.
gamerplayer
#38: csakhogy itt nem konvertálnak semmit, mert a cytek 1 új eljárással dolgozik ami be is volt mutatva: egyszerre fejlesztenek mind3 platformra, úgy, hogy ha vhol módositást végeznek akkor az mind konzolon mind Pc-n végbemegy
46.
46.
hedzsooo
Bocs, a "GVA" is VGA akart lenni termeszetesen ! :)



Na, jo8 ! :P
45.
45.
hedzsooo
#42: Jaja, az AA ( Anti-Aliasing, magyarul erthetoen csak ELSIMITAS, a raszterek (recek) eltuntetese pixelek osszemosasa altal, szoftveresen ) a legmegterhelobb dolog a VGA-aknak. 2Xszeresben meg nem annyira es azt meg erdemes is hasznalni ( ha birja a vasad, GVA-ad). 4X es 8Xszoros viszont qurvara sokat ront a VGA-ak teljesitmenyen es folosleges is, ha a felbontast eleg nagyra tesszuk, akkor boven eleg a 2Xszeres elsimitas, kellemes vizualis-hatashoz, szvsz ! ;)



16X-os a jatekokban 1ebkent a textura-szures ( Anisotropic-filtering ).



Van persze mod meg durvabb elsimikre, de tok felesleges, ahogyan mar fentebb irtam. ( 20X-os felettire, ATi-VGA-nal tesztelgettem anno )







Ami meg manapsag nagyon tudja "enni" a VGA-at, az a dinamikus feny-arnyek effektek es a magas-minosegu texturak. Elobbi nagyban fugg a VGA sebessegetol, ujszerusegetol ( pl. dX10-et es Pixel Shader 3-at mennyire tamogatja, ill. most mar lassan majd dX11-rol es P.Shader 4-rol beszelhetunk csak...) , a masodik inkabb a VGA-nak a video-memoria meretetol. Erdemes gyengebb VGA-aknal ezeket a beallitasokat is a jatekokban kozepesre venni, szvsz.



Remelem igy nyertek paran nehany konnyen szerezheto FPS-t ! :)
44.
44.
hedzsooo
#41: Ami nem megy FULL-graffon PC-en, azt szepen bel lehet PC-en allitani, pl. kozepes-graffra es meg akkor is hozza 1 konzolos jatek szintjet. :)



Akinek telik ra, az igenis elvezze mar a szep grafikat a PC-ejen es ne kelljen szerintem sem leragadnia 3-4 evvel ezelotti grafikai-szinten a konzolos butitasok miatt ! ;)



( Bocs, picit sarkitottam, konzolon is vannak 1ebkent szepen muato es jo jatekok, csak jo volna ha a mai PC-eken a FULL-graffot nem butitanak a konzolos jatekok grafikai-minosegehez ! :P Ennyi az en problemam csupan, aki persze csak konzolt tud venni, 1 bika PC helyett, az vegyen konzolt, viszont en pl. ne miatta szivjak. A PC-es minoseg maradjon meg, ennyit szeretnek ! )
43.
43.
megalonagyix
amúgy a képekről: nekem olyan FEAR2-szerűnek tűnik. Egyelőre az egy bőven szebb, de a 38as komment leoszt mindent.
42.
42.
megalonagyix
41# az lehet, (bár ez sem igaz, tessék kipróbálni a warheadet -> és persze nem 16XQFAA faxom tudja mekkora aa-ra tenni) de még medi-lowon is szebb mint az a túlnyomatott kz2!
40.
40.
Adamknight
#38Jól leszidtad a képeket XD. Amúgy teljesen egyetértek, mert a PC-n mindig jobb a grafika, mint a konzolon a multiplatformos játékoknál.
39.
39.
NECROSMOKE
#38: Nekem is a bolya nagyon kitünt.Azt nemhogy konzolon de még pc-n sem tudják 1előre orvosolni,túl szöglletes

38.
38.
Drider
A konzolokra történő butítás sokat levesz a grafikából: modellek polygonszáma (6. kép robotjának a válla, 2. kép bólya), a textúratömörítések helytakarékosság miatt (5. kép föld textúrák), tompa, visszafogott fény/árnyék hatások (3.kép, illetve 5., 6. kép a túlzott HDR miatt)

A 2. képen szépek a fények, viszont az épületek elég részletszegények.

Ennyit tesz, ha 5 éves konzolokra fejlesztenek, majd azt konvertálják PC-re. Messze nem hozza a Crysis minőségérzetét. Persze ez nem gátolja, hogy a történet jó legyen, viszont jól látszik, hogy a PC-s grafikus hardver már 3 évvel ezelőtt túlszárnyalta a konzolgrafikát az egységesített shader architektúra és az arra épülő grafikus API-k miatt is.
37.
37.
NECROSMOKE
#36: De a PC mindig jobban is néztek ki a multilatformra kiadot gémek.



Amugy hozzák a formát a 2vel is,nekem bejövős...
36.
36.
Dcrysis02
#35:



Az a baj hogy erről nem a programozók döntenek. Ha fent azt mondják hogy nem lesz Dx10/11 akkor ők abba nem szólhatnak bele.



Manapság az egyik konzol a fő fejlesztési platform, ami legtöbbször azt eredményezi mindegyik verzió ugyanúgy fog kinézni. Meg ugye a játék konzolos eladásainak sem feltétlenül segítene az a tény hogy létezik egy jobb/szebb verzió.
35.
35.
V1SoR
#33: Ezzel egyetértek. De ne a konzolokat szidjuk akkor, hanem a lusta programozókat, ha egy játék nem tudja kihasználni a PC lehetőségeit is.
34.
34.
exonic
Szerintem nagyon nem fog megnőni a gépigénye, jó, persze tényleg szépült valamit(nemis kicsit), de azért annyit nem, hogy a NASA egyik gépét kelljen kölcsönkérnünk hogy toljuk és ha alapjául vesszük hogy már a crysis warhead gépigénye is kissebb volt mint az elsőé, pedig szebb grafója volt, akkor csak kompromisszumra tudtak jutni egy igazságos gépiginnyel és a grafikával... legalábbis remélem... ^^
33.
33.
Dcrysis02
#28:



Ez most is így megy. :D



A LEHETŐSÉG legyen adott, úgy mint most. Valaki Dx11-ben tolja a Metro 2033-at, én DX9-ben. Had maxolja ki, ha már annyi pénzt költött a gépre. Ennyi.
32.
32.
doomSbloom
31.
31.
puszijoe
Szerintem jó játék lesz a Crysis 2 és már naon várom, de kiváncsi lennék hogy lesz e olyan tereprombolósdi mint a B:BC2-ben is volt. (New-Yorkban azért lenne mit rombolni) és a grafika az egészen pofásra sikerült.

30.
30.
Joc1
fura, hogy minden 2. game New Yorkban játszódik én már kezdem unni
29.
29.
Blint19
Szerintem Killzone 2 lazán elveri ezt látványban, legalábbis konzolon!
28.
28.
V1SoR
#25: Nem csak a gépre kell költeni, de a játékokat is meg kellene venni. A kettő együtt meg azért nem olcsó. Vagy a játék vagy a hardver. A Cryteknek abból nem lesz bevétele, hogy egy rakás pénzt adnak ki hardverekre, és letöltik a játékukat. Persze megtérül nekik és hasznuk is lesz belőle, de közel sem akkora mintha kiadnák konzolokra is. És most őszintén. Azért szívjon a többség, és kelljen 3-4 évente 100-150e Ft-ért új konzolt vennie, mert vannak akik megtehetik, hogy évente-kétévente ráköltenek egy rakás pénzt a gépükre ?
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...