Amikor valaki olyan sokáig fejleszt egy játékot, mint a Remedy tette azt az Alan Wake esetében, a készítők sokszor megunják eredeti ötleteiket.
Sam Lake, a Remedy rezidens írója érdekes interjút adott a külföldi OXM-nek, melyben néhány olyan nehézségről beszél, amikkel a fejlesztés közben kellett megküzdeniük, s ezek közül egyik érdekes módon az "unalom" volt.
![](/media/PC/alanwake/files/tcikk5.jpg)
"Amikor nagyon, nagyon hosszú ideig dolgozol valamin, mindig fenn áll a veszélye annak, hogy megunod. Túlságosan hozzászoksz, s ami egykor érdekesnek és eredetinek tűnt, abban egy bizonyos ponton elkezdesz kételkedni." -mondta a Max Payne és az Alan Wake sztorijának írója.
Éppen ezért a Remedy sokszor úgy érezte, már mások megcsinálták azt, amit eredetileg ők akartak, s az ötleteik nem is olyan jók, mint először gondolták. Hogy ezen javítsanak, többször is eltértek az eredeti tervektől, más dolgokkal kísérleteztek, de végül rájöttek, hogy semelyik nem volt olyan jó, mint az eredeti koncepció, s elkezdtek újra bízni magukban.
Habár az Alan Wake kritikai szinten remekül teljesített, sajnos az eladások nem igazán felelnek meg a minőségnek. Habár a Remedy szívesen készítene egy teljes értékű folytatást, a cím a Microsoft tulajdonában van, így addig nem kezdhetnek el dolgozni rajta, amíg a kiadó be nem rendeli a második rész.
Éppen ezért a Remedy sokszor úgy érezte, már mások megcsinálták azt, amit eredetileg ők akartak, s az ötleteik nem is olyan jók, mint először gondolták. Hogy ezen javítsanak, többször is eltértek az eredeti tervektől, más dolgokkal kísérleteztek, de végül rájöttek, hogy semelyik nem volt olyan jó, mint az eredeti koncepció, s elkezdtek újra bízni magukban.
Habár az Alan Wake kritikai szinten remekül teljesített, sajnos az eladások nem igazán felelnek meg a minőségnek. Habár a Remedy szívesen készítene egy teljes értékű folytatást, a cím a Microsoft tulajdonában van, így addig nem kezdhetnek el dolgozni rajta, amíg a kiadó be nem rendeli a második rész.
Ha meg annyira akarták miért nem sandbox lett, akkor talán vették is volna nem úgy mint ezt a fost amit kihoztak belőle...
akk most jött a starcraft 2 is
Nekem van pc-m, ps3-am. Mind a kettőnek meg van a maga baja/előnye. De azért ANNYIRA nem érzem magamat kockának hogy vegyek egy Boxot úgy...5 játékért. Akkor inkább reménykedek egy pc-s portba. Ha nem jön össze akkor így jártam...
Nem fér a fejembe hogy egyesek minek sírnak, hogy ez most ide fog kijönni, ez meg oda. El kell fogadni, mert a fejlesztők nem fognak a kis pistike kedvéért átportolni egy game-t. Ennyi.
U.I. Az a bizonyos könyv érdekelne. Honnan lehet beszerezni?
UC2 év játéka lett, ME2 meg az idei év. (vagy akár SC2) so stfu!
( Bar, multkor beragatott a majkrofos, h megsem adtak ki PC-re... :P )
Nekem megvan, csak nem tudok angolul...
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.