Egy olyan világ megalkotása, amely négyszer akkora, mint a Criterion előző munkája, a Burnout: Paradise elég nagy terhet ró a viszonylag kis létszámú guildfordi társaság számára. Éppen ezért kérték fel a kiadón keresztül a DICE 200 fős brigádját, hogy adjanak kölcsön pár embert a bejárható terület minnél tökéletesebb megvalósításához.
Henry LaBounta művészeti vezető számára nem ismeretlenek a NFS játékok. Korábban olyan címeken dolgozott, mint a 2002-es Hot Pursuit 2 és a Most Wanted. Az úriember csatlakozott a Criterionhoz az új project kapcsán és mint az várható volt, nagyon lelkes a DICE-vel kötött partnerségtől:
"Ez valójában egy nagyszerű együttműködés. Amikor a játék stílusának alapjait fektettük le, olyan címet akartunk létrehozni, ahol a játékosok a lehető legkülönfélébb környezetben autózhatnak, mint a sivatagok, hegyek, erdők és part menti utak és így tovább. Elkezdtünk beszélgetni velük arról, hogy mit akarunk csinálni, tudtuk a DICE művészeti vezetője Johannes Söderqvist egy nagyon tehetséges csapatot vezényel. Létrehoztuk az összes bejárható utat, lefektettük a játékmenet alapjait, elvittük nekik a stílust bemutató guide-dal egyetemben. Azt szerettük volna, hogy csinálják meg még jobbra. Nagyjából olyan 110 százalékkal múlták felül elképzeléseinket."
"A DICE srácok, nem vagyok teljesen biztos abban, hogy hány művész dolgozik már ezen, de olyan 15-20 lehet azt hiszem. Nem egy hatalmas létszám, de igazán remek munkát végeztek!" - mondta a Criterion vezető programozója, Alex Fry.
A világ design-jának kilakításában az irányításért felelős srácok és a pályatervezők szorosan együttműködtek, Henry által lefektetett művészeti irányzat alapján. Lefektették a központi helyeket, ezek a tengerpart, hegységek, völgyeken átívelő hidakkal. A DICE mindenre rádobott még egy lapáttal, közös erővel még tökéletesebb élményben lehet részünk.
A DICE meglátása szerint az egész Hot Pursuit a gyönyörű autók vezetési élményéről szól majd, ez az első alkalom, hogy a Criterion licenszelt verdákat használhat. Tömören elmondva, a Need for Speed megfelelel egy high-end autóreklámnak. Csodálatos tájakon, tökéletes autókkal nyomulva a kontraszt elmosódik. Ugyan lesznek városi részek is, az igazi émény még mindig az, ha kacskaringós vidéki aszfaltcsíkon autózunk.
A két stúdió közti távolság sem nehezíti a fejlesztést, volt, amikor a Criterion ment a svédekhoz, volt, hogy a DICE jött hozzájuk. Sőt a művésztei vezető egy időre Svédországba is kiköltözött.
az NFSU 3 - ról meg már régóta keringenek pletykák, hogy lesz, "már a tavalyi is az lett volna, meg a tavalyelötti is" számomra is a Most Wanted volt az uccso jó NFS
na most még jobban várom mint eddig :((
az előző 1-2 epizódnál kétségtelenül jobb lesz.
nekem az utolsó igazi nfs a most wanted volt.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.