Immáron normális minőségben is megtekinthető az idei GC-n demózott Assassin's Creed: Brotherhood prezentáció, amely az új gameplay fícsörökről lebbenti fel a fátylat. Az előző rész óta eltelt egy év elégnek bizonyult új innovatív elemekkel gazdagítani a templárok elleni küzdelmet.
Némi RPG-s ízt is kap a Brotherhood: a küldetéscélok teljesítéséért skillpontokat kapunk, melyet fegyver- és páncélfejlesztére költhetünk. Védekezésre, vagy támadásra rendezkedsz be? Megteheted, ezzel formálva egyedivé az Auditore család legfiatalabb tagjának stílusát. A zenék és egyéb hangok változatlanok maradtak, de ugye a bevállt recepten miért változtassanak?
Ha tényleg ugy lesz hogy az elejétől fogva mindened megvan ami az előzőben is volt (értem itt azt hogy nemkell ujra várni a skillekre h ujra megszerezd) akkor ez tényleg nagyon jó lesz, mert annyira nembírom amikor az van hogy az "első" részben megszerzel minden skillt, akkor a másodikra meg már elfelejted... hogyvanaz. Naszóval kiiiiiiiiiiiiirály :D
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.