Hajdan az UT 2004 neves moddereiből egy csapásra játékfejlesztővé avanzsált Tripware gárdája ugyanazt kínálja a Red Orchestra: Heroes of Stalingrad játékában, mint amit a sorozattól eddig megszoktunk: a második világháború keleti frontjának véres borzalmait, a lehető legélethűbb szimulációval karöltve. A egy-két faramuci találat és holtan rogy össze katonánk, ami a modern hadviselésben az ArmA, addig a második világháborúban a Red Orchestra, ezúttal az Unreal Engine 3.0-val felvértezve.
A készítők a tankcsatákat is szeretnék megörökíteni, erről is szól a következő videó. több ember kell a fémmonstrum mozgatásához, természetesen a személyzet tagjai ugyanazt a látványt kapják, mint a katonák a valóságban, mindezt belső nézetből. Ha egy lövedék átüti a páncélt, bennég mindenki, ám ha mondjuk csak a lövész purcan ki, lehetőségünk van átvenni a helyét egy rövid animáció kíséretében. Ha nincs élő társ, az MI is kitölti ezt a posztot helyettünk. Eléggé változatos sérüléseket szenvedhet el a derék T-34-es, vagy a Panzer IV. Elfüstöl a motor, tönkremegy az optika, elszakad a lánctalp. Ebben a játékban nincs mód a javításukra, hiszen az nem lenne elég valósághű. Egyelőre két jármű lesz a végleges játékban alapból, de további ingyenes DLC-k formájában meglesz az utánpótlás. Igazán érdekes lesz látni, mit kellett átélniük a páncélos hadosztálynak egy szűkös és lomha konzervdobozban. A játék 2011-ben jelenik meg PC-re.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.