A Microsoft a Tokyo Game Shown jelentette be, hogy a két napja megjelent Halo: Reach 200 millió dollárt hozott a konyhára az első napon. Phil Spencer szerint ez több, mint amit bármilyen idei film, játék vagy más szórakoztatóipari termék produkált. Pontos eladási számok még nem állnak rendelkezésünkre, annyi biztos, hogy az Egyesült Királyságban 300 ezren vették meg az első napon a játékot, és az az első hetet tekintve - noha abból még van hátra pár nap - már most a tíz legkeresettebb program között szerepel. A Reach megdöntötte a Halo 3 rekordját is: már ezt a játékot játsszák a legtöbben az Xbox Live-on.
A Halo: Reachbe csak alig-alig tudtak belekötni a kritikusok, a technikai bakik viszont mostanra már kibuktak: az Xbox 360-S négy gigabájtos modellével rendelkező játékosok például nem tudnak kooperatív módban játszani, mert a konzol adattárolója nem merevlemez, a Reachhez pedig az elvileg az kellene. Mások olvashatatlan lemezre panaszkodnak: hiába vették meg a játékot, nem tudják elindítani. A Microsoft szerint tudnak a hibákról, már dolgoznak a javításon.
Alapvetően én sem reagálok úgy mint ott csak fáradt voltam és engem meg a te úgymond "fanboykodásod" húzott fel.
Szerintem megállapodhatunk abban, hogy rossz időben botlottunk egymásba ;)
Itt egyszerűen arról van szó, hogy neki PS-e van és nehogy már azon kívül más platformra is kijöjjön jó játék. Ezért aztán idejön és kijelenti, hogy valójában az egész játék egy ócska garast sem ér és csak a marketing miatt veszik annyian. Ez megnyugtatja a lelki világát.
Úgyhogy az itteni viták mind-mind visszavezethetőek a konzolok közötti háborúra.
Amúgy tetszik a meglátásod Chief sisaklevételi szokásairól, így még nem gondoltam rá. Én személy szerint úgy gondolom, hogy Chief és Noble six azért nem veszik le a sisakot a játékok során, hogy a játékos még jobban bele tudja magát élni a játékba, hogy úgymond magát képzelje a sisak mögé.
A PC meg a konzolok között pedig tényleg az a döntő, hogy egyszerűen a fejlesztők kezdik elhagyni a platformot. A fejlettségüket meg fölösleges összehasonlítani, hisz a PC-nek folytonos a fejlődése míg a konzolok nagy ugrásokban fejlődnek. Így időleges épp melyik nyújt jobb teljesítményt.
Az utolsó bekezdés pedig nagyon szép, ahhoz nem is fűznék hozzá semmit. :)
Igaz hogy az Xbox360-ban már nem sok erő van az hogy mennyit bír majd a Crysis 2vel meglátjuk, de ezt mindenki tudjanem kell szerencsétlen Halo-t szídni a grafika miatt valószínűleg aki ezt ócsárlja azt a történet egyáltalán nem érdekli a Halo világért nem azért rajong több millió ember mert űber brutál grafikát vár tőle hanem az a hangulat amit nyújt a játék azt a kevés más cím tudja visszadni. Master Chief meg azért nem veszi le sose a sisakját hogy azok a játékosok akit komolyabban foglalkoztat az elgondolkozzon azon hogy egy ilyen hanghoz milyen arc illene.
Ps3 biztos jó konzol az is bár én nem próbáltam igen több erő lakozik benne mint az Xbox-ban, de ahogy én is nézegettem sokkal nem több még mindig, Természetesen pár címet én is kipróbálnék rajta.
Pc meg mindig is túl fogja grafikailag szárnyalni a többi platformot, csak ennek az egy hátránya hogy nagyon drága.
Egy játék grafikáját nem kell szerintem szídni hisz attól nem lesz sikeresebb cím, aki igazán jó játékos az tudja jól hogy nagyon sokat számít inkább a történet és a játék menet hogy tényleg játszható legyen az a game és nem und meg fél óra után.
Counter Strike 1.6 vagy Sourceba 10X fejbelőnek egymás utána és ugyanaz az ember
vagy a magyar Xbox közösségből az egyik ember kempel és ő kinyír valakit 10 X
na??
Xbox 360-nal játszók az egy nagyon NAGY család xD
És 360 4EVA még mindig ! :D
#43: Igazából most nem neked válaszolok, mert már rég rájöttem, hogy neked mondhat bármit az ember úgyis csak a saját hülyeséged fogod szajkózni.
Csak azért írok, hogy álljon itt egy korrekt leírás is azoknak akik netán komolyan vennének.
Induljunk ki a te felvetésedből, azaz a fejlesztők lusta tetvek voltak és ezért vannak a sisakok.
Na lássuk, a Halo 1-től 3-ig. Egyetlen szereplő hord teljes arcot eltakaró sisakot, mégpedig a főhős. Hmmm... Rohadt sok munkát takarítottak meg.
Aztán ott az ODST. Na itt már sokkal több sisakos legényt láthatunk, de a játék folyamán legalább egyszer mindet lehet sisak nélkül látni.
Megint csak feltűnően sok munkát spóroltak.
Aztán ott a Reach. Megint csak sok a sisak de a főhős és Emile kivételével mindnek lehet látni az arcát olykor-olykor.
Itt is látható a rengeteg munka amit megtakarítottak vele.
Na de a kérdésedre válaszolva, nem, alapvetően a Halo nem az űrben játszódik, bár hősünk többször megjárja azt.
A Spartan armorok úgy van megtervezve, hogy minden körülmények közt harcképesek maradjanak. Beszélek itt biológiailag vagy kémiailag esetleg sugárzás által szennyezett környezetekről.
A felvetett oxigén palack már nagyon közel jár az igazsághoz, de ennél kicsit többről van szó. A páncélzat hát részébe egy biológiai és kémiai szűrőrendszert építettek, ami oxigén jelenléte esetén automatikusan ellátja a viselőt a szükséges levegővel. Emellett persze tartályok is vannak az oxigénhiányos környezetek esetére, ezek automatikusan újratöltődnek a szűrőrendszerből ha ismét rendelkezésre áll oxigén a környezetben.
Jézus. Erre az oldalra aztan tenyleg millio barom irkál. Ez spec év kommentje szvsz.
Egy Red dead Redemption-hoz, vagy egy Mafia 2-höz képest ez egy fostalicska játék. Még a sima lemezt is sajnálom rá , nemhogy megvegyem ...És pucu , nem crt tv-n játszok , nem az a gond. hanem hogy tényleg fos a grafikája..
Itt nem azt kell nézni ki konzolos és ki nem ( pc-n is játszottam már olyan crybaby-k ellen h a hajam téptem olyan idióta ), hanem h eleve vannak retardáltak a gamerek között, akiket figyelmen kívül kell hagyni. Akinek nem inge nem veszi magára, de sajnos az se veszi magára akinek inge. :P
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.