A Diablo II-ben 99-es szintig tudtuk tápolni karakterünket, bár ott csak a nyolcvanadik szintig volt élvezetes a fejlődés, utána az egész átcsapott fejvesztett XP-hajkurászásba, horribils nagyságrendű tapasztalati pontot kellet gyűjtenünk az előrelépésig. A Blizzard szerint a Diablo III-ban sokkal jobban nyomon követhető a fejlődés és az elődben vétett hibákat is sikerül kiküszöbölni. A 60. szint átlépését jutalomként éli meg a játékos, ahol már szinte legyőzhetetlennek számítunk.
Reméljük, a szintek közötti XP különbség is elfogadható intervallumokon belül marad, nem fogjuk úgy érezni, hogy a játék vége csak a szorgalmas és unalmas tapasztalati pont-gyűjtögetésből fog állni. A nehézségi szintek közötti feloszlás nagyjából így fog kinézni: 30-Normal, 20-Nightmare, 10-Hell.
A Blizzard egyébként rágyúrt a co-op élményre, hisz annak ellenére, hogy single-ben különösebb nehézségek nélkül végigvihető a játék, multiplayerben már muszáj lesz társak után nézni, mert idő előtt könnyedén elvérezhetünk. Egymás segítése elsődleges lesz, szerencsére nem tűnik majd fejvesztett rohangálásnak az összejövetel.
intel Q9550, (4magos proci) Nvidia 9800GT (1GB rammal), 4GB ram
és egy jó tanács: gépet alkatrészenként érdemes venni, mert úgy sokkal olcsóbb mintha egy komplett konfigurációt vennél, ezek az áruházak akár 100.000 ezret is rádobnak a gép igazi értékére!
A megjelenési dátum engem is érdekelne, mert már szívesen csinálnék egy démonverő legénykét!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.